Telewell EA716

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by marko87, Jun 19, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marko87

    marko87 Guest

    Vaihdoin tässä viikko sitten liittymä tyypin DHCP:stä
    PPPoE, koska DHCP ei toiminut kunnolla, eli pätki koko ajan.Alkuun tuo DHCP toimi jopa päivän putkeen,kunnes pätkesi ja sen jälkeen pätkinyt joka 1-10h eli aivan ennaltamäärämätöntä pätkimistä.Yhteyden päällä pysymisennätys on 41h.Kun yhteys pätkeää ,modeemi sanoo syyksi Virheellinen IPCP asetus.Mikä tuo tuollainen asetus on? Ja voiko tuota asetusta säätää? Ja mistä tuo virheellinen asetus johtuu.Onko netikassa vika vai käyttäjässä.Asetukset on otettu telewellin kotisivuilta.Bios tuossa modeemissa on aivan uusi.
    Tässä olisi hieman modeemin lokeja:

    Virheloki:

    When Tila Virheloki
    1087337803 im_backend im_backend:Failed to update mtu

    Tapahtumaloki:

    ----------- system log buffer head --------------
    Jun 17 15:42:03 home.gateway:ppp:none: Channel Id(0) disconnected after (41 hr 25 min 12 sec)
    Jun 17 15:42:03 home.gateway:im_backend:none: Changed ipwan IP address to 0.0.0.0
    Jun 17 15:44:34 home.gateway:gs7070:none: ADSL line is DOWN!
    Jun 17 15:45:14 home.gateway:gs7070:none: ADSL line is UP!
    Jun 17 15:45:25 home.gateway:ppp:none: Channel Id(0) connected
    Jun 17 15:45:25 home.gateway:im_backend:none: Changed ipwan IP address to 81.209.14.138
    Jun 17 18:27:05 home.gateway:ppp:none: Channel Id(0) disconnected after (2 hr 41 min 40 sec)
    Jun 17 18:27:05 home.gateway:im_backend:none: Changed ipwan IP address to 0.0.0.0
    Jun 17 18:27:47 home.gateway:gs7070:none: ADSL line is DOWN!
    Jun 17 18:28:14 home.gateway:gs7070:none: ADSL line is UP!
    Jun 17 18:28:22 home.gateway:ppp:none: Channel Id(0) connected
    Jun 17 18:28:22 home.gateway:im_backend:none: Changed ipwan IP address to 81.209.15.95

    ----------- system log buffer tail --------------
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page