Enää en pääse tuonne purkin asetuksiin kirjoittamalla 192.168.0.254 osoiteriville !! mikähän neuoksi??#"? ja purkki oli tw-ea500
Olihan sulla verkkokortin asetukset oikein? Eli tcp/ip omiaisuuksissa on määritettynä: IP-osoite: 192.168.0.1 Aliverkon peite: 255.255.255.0 Yhdyskäytävä: 192.168.0.254 Et kertonut mikä TW malli sul on, mut noi toimii aika yleisesti.
tcp/ip ominaisuuksissa anna ip:ksi: 192.168.0.50 ja aliverkon peite on se 255.255.255.0 mitään oletusyhdyskäytäviä ei tarvitse erikseen laittaa. Sitten otat vaan selaimella yhteyden osoitteeseen 192.168.0.254 ja alat konffimaan purkkiasi.
Kyllä se oletus yhdyskäytävä on sinne laitettava, ei se verkkokortti itsestään osaa gatewaytä etsii. Toisekseen onkohan siellä mahdollisesti joku palomuuri joka estäisi tämän yhteyden modeemiin. Kannattaa myös kokeilla toisesta portista. Ja sokerina pohjalla, toisen selaimen käyttö. Näillä ohjeilla jos ei pääse modeemiin kiinni, niin sitten modeemi kusee pahasti.
Toi oli uutta tietoa mulle. Vielä pikkujuttu joka unohtu mainita. Proxy:n (välityspalvelin) tulis olla pois päältä. EDIT: Ootko koittanu resetoida sitä boxia?
Voipi muuten olla että se yhdyskäytävä tarvii sinne laittaa, en jaksa kokeilla, on tuota liikennettä sen verran päällä...
Olen retetoinnu boxin jo tuolta purkin takaanta mutta ei auta ja proxyn olen koittanut ottaa pois päältä mutta ei auta ja mitään muureja ei päällä
kiitos nyt toimii kun laitoin noi setit tonne tcp/ip . mutta nyt ei netti toiminnu samaan aikaan niinkuin ennen mutta se ei haittaa!! KIITOS
Juu se on ihan tarkotus et se netti menee poikki kun sen ip osotteen forcettaa sinne asetuksiin. Itellä ei tarvi muuttaa sitä iptä, menee vaikka netti ois päällä. Purkkina TW-EA400. EDIT: Paha pilkkuvirhe