elikkäs siis oon hommannu elisan 1mb yhteyden ja ennen mulla oli netikka 1mb ja boxiin oli laitettu silloin PPPoE kirjaus ja nyt on dhcp ja ajattelin että tämä on paree sillai. niin se ongelma on että miten saan "conffittua" tota boxia että saan palvelimen*apache+mysql ym ym*, dc:n, emulen, bittorrentin ym ym toimimaan. osaan kyllä mennä sinne boxin "sisälle" tai sillai mut en oikeen osaa sitä conffimista että voiko viisaammat auttaa ? kiitos jos voitte!! _X_X_X_X_X_[small]-AkZuh[/small]
Easytel Oy:n sivuilta löytyy ohjetta laitteen konffaamiseen. Tuossa Telewell TW-EA500:ssa on muistaakseni NAT oletuksena päällä, joka todennäköisesti vaikuttaa yhteyksien ym. saamiseen. http://www.easytel.fi/tuotteet/tw_ea500/palomuuri_konfigurointi.htm
mullakin on kakka tölö welli ea 500 ja se on kivaa ku mun servoille ei pääse kaverit ku en oo laittaa sitä ku englannin kielistä ohjeista mä otankin kauheen hyvin selvää
Sen purkin Virtual Server asetuksiin tarvii määritellä käytettävät portit auki ja laittaa ne ohjautuun halutun koneen sisäverkon ip-osoitteeseen (192.168.0.?).