Nonii, eli olen ostamassa 32" telkkaria ihan telkkarin kattomiseen ja myöhemmin PS3 pelaamiseen ja tietokoneen kakkosnäytöksi se on kans tulossa. Kattelen sitä joku 1-3 metrin päästä, (riippuu oonko sohvalla vai tuolilla). Omistan jo 80 Gt visionin DigiBoksin, eli ei tarvi olla minkään näkösiä digivirittimiä. FullHD ois kai PS3 kannalta hyvä? Hintaa saa olla joku 400-500, mut jos on joku muutama kymppi yli ni ei haittaa. En halua ostaa käytettyä. Ja sit viel semmone, et en ollu varma mihi tää ketju ois pitäny laittaa, vaik tos luki et ei keskustelua tietokoneen monitoreista, ni oon kummikki telkkarii ostamassa. Kaikkeahan ei voi kerralla muistaa ni kerron lisää ku tuloo mielee, ja kyllä, katoin guuglesta, mut en löytäny mittää hyvää. Nii ja osto tapahtuu joulun jälkee.
Minun mielestä ei ole mitään järkeä ostaa 32" Full HD:na. HD Ready riittää aivan hyvin tuon kokoiselle televisiolle.
kaipa sen pikselimäärän tuplaantuneena jo 32" huomaa kerran ihan pc näytöistäkin pikselimäärän nousun huomaa.. Toki sohvalta 1,5-2m ei varmaankaan eroa huomaa. Valinta kysymys maksaakko täysin riittävästä hyvästä kivemman hinnan.
Niin no, se kyl tekee siihen hintaa vissii 300e lisää ku se on Full HD. Kiitos kaikille jotka viitsivät auttaa, taidan päätyä johonkin 400e vehkeeseen.