Morjens! Siis nauhoitin DVD+R:lle telkkarista tuollaisella tallentavalla DVD-soittimella. Nyt haluaisin sen videopätkän talentaa koneelle. Mitä pitäis tehdä? Olen kokeillut kaikkia playereitä, mikään ei tunnista levyä... Mikä neuvoksi?
Itse olen törmännyt vastaavaan tilanteeseen. Tässä tilanteessa tuolle DVD-tallentavalla tehdyllä levyllä oli ylimääräinen hakemisto, muistaakseni VIDEO_VR tai jotain. Rippasin VIDEO_TS hakemiston sisällön kovolle ja poltin sitten NEROlla uudelle levylle. Nero taisi tuossa valittaa vielä, että jokin .BUP ja .IFO tiedosto ei vastaa toisiaan joten kopioin .IFO:n .BUPiksi. Mutta voihan olla, että tämä tilanne on jokin toinen? Eikös noissa ole mahdollista jättää levy sulkematta jolloin ilmeisesti ne eivät toimi tietokoneessa?
>Philips Yllätys. Nimittäin tuo levy jossa minulla oli ongelmia oli myös tehty Philipsin laitteella. Mallia en muista. Jokatapauksessa se siis teki ylimääräisen hakemiston tuonne levylle ja homma ei toiminut tietokoneessa EIKÄ tavallisessa DVD-soittimessa ennen tuota operaatiota. EDIT: Jaa niin ongelmasi taisikin olla se, että tuota levyä ei edes tunnisteta joten et saa sieltä niitä tiedostoja pihalle edes?
Se levy pitää "sulkea" ettei siihen voi enää jatkaa niitä polttoja. Sitten sen ainakin pitäs tunnistua.