Minulla on nyt kolmas laite käytössä ja yhdessäkään ei Rec. LED toimi. 1pertille lisäkysymyksiä. Kerroit 28.3, että Rec. LED toimi. Onko sinun laitteesi GRABBY USB 2.0, jossa on kiinteä 1m USB johto. Koska olet hankkinut sen.. Toimiko Rec LED, aloittaessasi siirron, napin ja, tai hiiren avulla. Tämä homma on yhä auki. nyt sain viikkojen jälkeen Terratecin vastaamaan, kiertelevät ja eivät kerro suoraan, kuuluuko Rec. LEDin toimia, kun siirretään tiedostoa tietokoneelle. Haluan varmistuksen, koska aion vastata Terratecin meiliin. t. Pertti
Tuskin uuden ketjun avaaminen selvittää tilannetta lisää. Rec-ledi palaa, kun tietokone tallentaa videotiedostoa. Minulla on alla kuvattu laite, jossa on kaksi lediä. Vihreä (Power) kertoo, että sieppariin tulee virta USB-kaapelilla ja punainen (Record), että tietokone tallentaa siepparista tulevaa dataa. Pelkästään videon siirto tietokoneen näytölle ei ole tallentamista eikä led tietenkään silloin pala.
Pahoittelut uuden ketjun avaamisesta. Sama laite on kyseessä. Kun tallennan ohjelmaa, Transferring, Rec. valo ei pala.
Mutta tallennus siis kuitenkin onnistuu, niinkö? Tuntuu oudolta, mutta kuten edellisellä kerralla totesin, minulla oli käytössä eri softa. Jos laite muuten toimii, ledin toimimattomuus johtunee tuosta toisesta ohjelmasta eikä siepparin viasta. (=mutua)
Käytän MAGIX softaa, joka tuli tuotteen mukana. Samaa mieltä kanssasi k.o. softa ei toimi, neljäs tuote on tulossa, onneksi kyse ei ole isoista rahoista, joten, tulkoon. Neljäs kerta toden sanoo, vai sanooko! Mitä softaa sinä käytit?
Tätä juuri tarkoitin, ettei olisi pitänyt avata toista ketjua samalle asialle. Asia ei pysy koossa. http://keskustelu.afterdawn.com/threads/terratec-grabby-usb-2-0-ongelmat.761240/#post-5094779