kokeilenpas afterdawnin sivuilla onneani.. eli siis tällä threadilla olisi tarkoitus hieman selventää minulle että millaiset/mitkä firmat omaavat riittävät edellytykset/resurssit/työmäärän/ympäristön yms oppisopimuksella datanomiksi kouluttautuvalle.. eli homman nimi olisi se että yritän saada kovasti aloitettua datanomi koulutuksen oppisopimuksella vantaalta.. ongelmana on vaan se paikan löytäminen (hermot alkaa pikkuhiljaa menemään) mistään ei löydy infoa firmoista joissa joku olisi suorittanut tutkintonsa(työkkärit@vantaa&helsinki - OS keskus) koska käsittääkseni pitää olla kaiken kattava firma kyseessä jonne hakee jotta lopulta saa paperit käteensä.. jotenkas kysymykseni on missä firmassa vantaalla työskentelit sen pari vuotta ja sait paperit käteesi? ps: itse olen 23v (peruskoulu ainoastaan suoritettu - laitan nuoruuden piikkiin) ja työkokemusta ainoastaan varastopuolelta + tällä hetkellä työtön.. eli vaikeaa kyllä on löytää paikkaa
Voi olla kyllä vaikeaa noin, meinaan sen paikan löytäminen ja pääseminen on vaikeaa näinä aikoina. Yksi vaihtoehto voisi olla työllistymistä edistävät palvelut, esim. omaehtoinen koulutus. Voit mahdollisesti saada työttömyys/peruspäivärahaa ja opiskella rauhassa.