Vähän ja vähän enemmänkin, mutta hyvältä näytti ja uskon, että ajettavuusongelmat korjataan ja muut pienet bugit. Tehosyöppö peli, liekö beta huonosti optimoitu vaiko mitä, mutta kaverilla on koneessa 4 gigaa muistia, Phenom 9550 tai 9500 (2.2Ghz), HD 3870 ja asetukset kaikki low ja fps siinä 20-50, resona 1680x1050 kaikki herkut paitsi af pois päältä. Rajua
Surkeasti pyörii myös mulla. En kyllä tykänny pelistä yhtään 5 min. oon kyllä pelannu. Saako tässä jotain muita autoja kuin tuon Mustangin? Ajettavuuskin on aika hirveä.
Saa. Beta. Toivottavasti se nyt korjataan. Taitaa olla. HD 5650 (läppäri)1280x1080 hyvin, muut meni kuraseks..Muut pelit kyllä pyörii.
Kaivetaas vanha ketju ylös mullasta... Hehee EU-julkkari on siis huomenna. Aikooko joku ostaa ko. pelin/onko tullut jo kokeiltua lopullista tekelettä?
Terveppä terve, Eilen tämän pelin hommasin ja heti ilmeni ongelma: Miten saan logitech DFGT:n toimimaan kunnolla tässä pelissä? Sen sain selville tuntien yrityksen jälkeen, että kaasun ja jarrun pitää olla yhdistetty samalle akselille. Mutta kun polkimet on yhdistetty samalle akselille, on niiden molempien "komentonimike" "Compined pedals" ja kun olen kaasun saanut "Compined pedals":ksi, niin jarrua ei voi laittaa ja toisinpäin! Ja jos ne eivät ole yhdistetty samalle akselille, ovat ne ON/OFF -tyyppisiä. Apuja kaivataan
Minulla ainakin Logitech Driving Force GT alkoi toimimaan kelvollisesti Betassa, kun valitsi ohjaimet valikossa alhaalta detect device ja sieltä Logitech DFGT