Test Drive unlimited outo bugi!

Discussion in 'PC:n pelit' started by Aapelipeeveli, May 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aapelipeeveli

Aapelipeeveli Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys!

TDU ensimmäinen osa, siinä on pulma. Onkohan tämä bugi ihan normisti tässä olemassa, olen koettanu googlettaa tästä, mutta samanlaista vikaa ei ole löytynyt. Onkohan tämä mulla itse pelissä tämä vika vai mistä tämä voi johtua?

Eli.... tässä oli add-on paketti, lisäautot. Ihan manuaalisesti poistin kaiken, kun luulin että se siitä johtuu. Vai onkohan tämä 1.66v itsessään bugin alkusyy?

Ongelma : - Eli kun ajelet autolla ihan kaikessa rauhassa Oahun saarta, yhtäkkiä kylkeesi kiilaa "haamu poliisiauto" eli mitään ei näy, mutta poliisit jytkäyttää miljoona km tunissa kylkeen ja hetikohta on jo muutenkin partiot kimpussasi. Ja tosiaan mitään poliisiautoa ei ole siinä vieressä, kesken ajon se vaan sieltä haamuna runttaa kylkeen. Tämä on todella veemäinen ongelma, ja siis olen uninstalloinut pelin monesti, alkuun uuden asetuksen jälkeen tämä ei kysynyt edes aktivointikoodia, mutta kun manuaalisesti poistin paskan joka puolelta, nyt se koodin kysyy. MIe luulin jo jotta nyt toimii, mutta ei..... hetken aikaa kun plaat tuo sama toistuu. Tää ongelma tulee oli add-on tai ei. Tosin kerran koetin peukaloida cheat enginellä jotta saisin isosti rahaa, tämä ei kylläkään onnistunut. Olisiko mahollista että sillä korruptoin peliini tuon bugin?

Onkoha mahollista että olen korruptoinut itse dvd-levyni, johtuu siitä? Vai onko tämä joku yleinen bugi ja oisiko siihen korjausta, itse en tiedä/löydä?

Ja käyttöliittymäni on siis win7

2. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page