Hei ! Minulla on ollut kyseinen laite jo keväästä 2005 ja toiminta on ollut käsitteekseni kiitettävä. Mutta kun halusin kopioida DVD:lle mieluisimpia filmejä talteen (Canal+:lta) ensin hankin NERON tiet- sikkaani ja sitten sain lukea MIKROBITTI 9/2005, mitä kaikkea siinä joutuukaaan tekemään, niin ajattelin sitten hankkia poltavan DVD-soittimen, koska ajattelin, että se on helpompi tapa, kuin em, lehdessä neuvotut systeemit. Mutta kuinka ollakaan TOPPY näyttää jo DVD-laitteen ollessa kytkettynä, ei edes avattuna " no access" kaikille Canal+ ohjelmien, kohdalla, jotka olin tallentanut myöhaäi- sempää katselua varten. Siis en voi edes katsoa omia tallenteitani, vaikka minulla on kyseisen maksullisen kanavan kanssa sopimus voimassa. ilman, että "no acces´in sininen peitto tulisi näkyviin. Kysynkin joltain asiaan todella perehtyneeltä; onko minu "heitettävä vesilintua" tuolla Sonyn RDR-GX210, koska minua ei kiinnosta uutisten, eikä TV:n tarjoamien "tosi TV-juttujen, eikä 10 kertaa nähtyjen elokuvien polttaminen DVD-levylle? Omana ajatuksenani on, että siinä olisi mahdollisuus jollekulle, luoda valmis ohjelmakokonaisuus, jolla TOPPYN tiedot siirtyisivät valmiiksi poltettaviksi PC:n Neroon. Minä olen aika iäkäs filmifriikki, joten toivon, etteivät asiantuntemattomat henkilöt vastaisi näihin kysymyksiin. Etukäteen neuvoista kiittäen Matias46
Topfieldisi on ilmeisesti tallentanut Canal+ ohjelmat salattuna. Koska salausavainta muutetaan vähän väliä, niin vanhoja salattuja tallenteita ei voi enää katsoa. http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=38181&highlight=salaus