Eli seuraavien speksien mukainen TFT-näyttö pitäisi löytää, koko päivän jo surffaillut vailla tulosta... 1) 17" 2) DVI-liitäntä 3) alle 20ms vasteaika 4) kajarit 5) hinta < 400€ ja USB hubi olis kyllä plussaa, vaan ei ratkaiseva... Löytyyköhän tällaista...?
unohda 4 kohta, noi on todella huonoja noi kaiuttimet noissa näytöissä ja tuo aivan liikaa lisää hintaa.
No joo, kajareissa mulle riittää, että sieltä kuuluu jotain piipitystä. Ideana tilan säästö työpöydällä... Mahtaiskohan tuosta [bold]Acer AL1721hm[/bold] -töllöstä olla mihinkään? Hiukan hinta lipsuu 400€ pahemmalle puolelle, mutta muutoin näyttäis speksit ihan sopivilta. Jos jollain kokemuksia Acerin TFT näytöistä, niin kertokaa!
no noi näytöt kannattaa aina pyytää koe testaukseen koska niissä on mahdollisesti kuolleita pikseleitä ja jotkut paikat eivät ota monitoreja takaisin jos niissä ei ole yli 2kuollutta pikseliä ja TFT-näytöt on vähän hitaampia päivittämään kuvaa joten ei kannata turvautua huonoimpaan/15"tuumasiin näyttöihin aina kannattaa tehä näin että kävelet esim gigantiin ostat näytön palautat ja ostat seuraavana päivänä pois B tuotteista saat näytön halvemmalla
Jos pelikoneen näyttöä etsit, niin valitettavasti et 400:n pintaa olevalla näytöllä tee mitään. Vasteajat pitäisi olla luokkaa 14-16ms että pelistä pääsee kunnolla nauttimaan. Jos et ole himopelaaja, niin sitten tuolla pärjää. Mä kyllä lähtisin etsimään Hitachin ja LG:n malleista sopivaa ratkaisua. Hyvänlaatuista tavaraan ja vielä ihan kohtuu hintaan. En usko, että kovin moni firma antaa koe testailuun näyttöä mukaan. Voihan myyjää pyytää avaamaan paketin ja laittamaan kiinni koneeseen. Kyllä kymmenen minuutin tarkastelussa jo huomaa onko näytössä kuolleita pikseleitä vai ei. Taikka sitten tilaat jostain verkkokaupasta ja saat kahden viikon palautusoikeuden tuotteelle, ja vieläpä ilman mitään selittelyjä!
Noh... Tuohon alle 400 kohtaan en kyllä voi vastata mutta minun Hitachi CML174SXW kattaa kaikki muut, eli tässä on DVI ja VGA tulo, 16ms vasteaika (12ms rise + 4ms fall), 17 tuumainen... Verkkokauppa.comissa näytti maksavan 523.90... Ja CML175SXW on muuten sama mutta siinä on myös ne kaiuttimet... Lisätietoja: http://live.hitachidigitalmedia.com...83/NASApp/DMG/viewProduct_1.jsp?productid=299
Niin siis 16ms riittää, eikö vain? Tuossa Acerin vehkeessä on hintaa 435 erkkiä, 16ms vasteaika ja ihan kohtalaisen näköinen vehje kaikin puolin. Taidan pistää tilauksen sisään, ja mussutan täällä sitten, jos on valittamista ;-)
No entäs DiFusion? Onko kellään kokemuksia ko. pömpelistä? Näytti Gigantissa olevan, ja ihan kohtuullisen siisti vehje. Hintaseurannassa satasen halvemmalla kuin gigantissa, eli 390,- Merkki tosin niin outo, etten oo koskaan kuullutkaan, ja nettisivutkin aikamoista ylisanoilla herkuttelua. Eli DiFusion EA17, kokemuksia, anyone?
Itse ostin juuri AcerAL1714, 14ms vasteaika hinta 399€. Tässä näytössä ei ole kaiuttumia mutta niiden laatu on yleensä litteissä näytöissä huono. Lisäksi tässä näytössä on VGA-liitin
Mulla on vähän sama homma.. Uutta näyttöä olen etsimässä.. Pelejä joskus pelailen ja tft tuintuis ehkä paremmalta, mutta kun niitäkin on monenhintasia ja laatuisia.. Verkkokaupassa olis myynnissä tällänen LG Flatron L1730S 17" 388,90 euroa??? Jimms Pc Storessa LG L1730B SNH 17 TFT 429,80 euroa??? Tiedättekö parempia vaihtoehtoja tai muita hyödyllisiä neuvoja näyttöä ostaessa? Vasteaika noissa kummassakin 12ms
no mulla on toi hitachin 17 tft tää on ihan paska. pimeissä kentissä peleissä kusee ihan esana,tosin melkeen kaikki tft-näytöt tekee sen. kuva on pirun epätarkka esim leffassa jos katot tästä 40 cm: päästä...tosin se toellisuuessa on niin tarkka six on niin epäselvä,mutta kyl tästä leffaa kattoo jos oot 3m päässä näytöstä.ainut positiivinen asia tässä näytössä putki näyttöön verrattuna on se että netissä voit surffata tuntitolkulla ilman et saisit hedaria.tosin itellä on radeonin mopo näyttis...9700ja broidille ku kasasin koneen mihin tuli 9800 pro niin testasin sitä tähän näyttöön ja parannusta näytön laadussa oli jonkun verran.
Toi DVI on kova sana. Itsellä tällänen ,mutta hinta ylittyy. http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=1071813601382
Rauhis: Laita pelista sitten lisää gammaa niin sun ongelma katoaa... Ja noin yleisesti niin DVI tosiaan on harvinaisen kova sana, en kyllä hommaa enää ikinä littua jossa ei ole DVItä...
Hei extralow, voitko kertoa vähän kokemuksiasi tuon Iiyaman suhteen? On just toi malli hakusessa, mutta en oo vielä päättänyt tuon ja Hyundai ImageQuest Q17S:n välillä. Hinta tosin hiukka lipsuu yli budjetin, mutta mitäs pienistä...