Okei, olen siis ostamassa uutta televisiota. Olen jo pitempään ajatellut hakea citymarketista Thomsonin 28" -laajakuvaisen CRT:n (299e), taulu-TV:kin on ollut harkinnassa mutta hinta on tullut aika palauttavana voimana vastaan. Tänään sainkin idean: Litteä PC-näyttö: Pixmania XGA Box (RCA -> VGA -hökötys) PolarPanda pikalaskulla 263 euroa. Tähän vielä päälle digiboksi (~70e) ja ollaan jo alle toivotun budjetin. Fiksu veto voisi olla vielä samoihin postikuluihin av-selector mahd. konsoleita/dvd-soitinta varten PolarPanda Eli onko näistä mahdollista luoda köyhän miehen taulu-TV? Samalla saisi tuon pc-näytönkin mahdollista tulevaa käyttöä varten.
ozmok sulla varmaan PC ja joku näyttö kun tänne kirjoittelet tässä olis mun ehdotus köyhän miehen taulu-TV 1 : osta PC digi kortti ja TFT PC näyttö 399€_ja kun sun näytön ohjaimessa on VIVO = Video in Video out niin saat PS2 ym konsolin helposti kiini siihen S-vhs\composiitti johdoilla helposti ja toimii 2 : osta 49.90 € Digi boxi C tai T malli kytke se S-vhs johdolla näytön ohjaimen VIVO liittimeen ja osta 189.90€ 17" näyttö tai 399.90€ 22" Wide näyttö jos itellä olis vain 450€ rahaa niin ostaisin 49.90 € Digi boxi C tai T malli ja 399.90€ 22" Wide näyttö ne laittaisin Pc:een vivo liitimeen S-vhs liittimellä kiini 22" tft ei ole enään pieni ja tohon vivo liittimeen saa myös noi PS2 tai X-Boxin kiini yhtä helposti
Ihan hyvä ehdotus ja tämäntyyppistä ratkaisua on mietitty, mutta armeija/opiskeluajat lähenevät ja luultavasti tästä tietokoneesta tulen luopumaan siirtyen kannettavaan, eli tämä hylätty =) mutta itse aiheesta: Rautasaitti kirjoitti kyseisestä tuotteesta ja ilmeisesti hyvin toimii, joten homma ratkaistu. Enää yksi ongelma, eli kuinka ns. "normaaliresoluutiot" asettuvat laajakuvanäyttöön?