Eli olen ennen koodannut tmpeg ohjelmalla niin et tekstit ja ääni on kuulunut ja teksti näkynyt ihan hyvin mutta nyt jostain syystä oli leffa mikä tahansa niin tulee ilmotus the error occurred when acm was initialized ja leffa ei ole Ac3 muodossa. Ac3 ohjelma on asennettu koneelle. Jos vaihan tmpeg ohjelmassa asetuksen avi2 open dml ylimpään kohtaan niin silloin kuuluu äänet mutta teksti ei silloin näy. Jos taas laitan directshow multimedia file readerin ylimpään kohtaan tulee sama ilmotus the error occurred when acm was initialized ja ohjelma tekee virheen ja sulkee sen. Mikä hemmetti koneeseen nytten on tullut??? "Osta tietokone...laita töpseli seinään ja kaikki toimii"
Eli olen asentanut FFDshow paketin ja AC3filter paketin. Esim tällänen leffa Pitkäkuuma kesä.avi Ääni formaatti gspotilla katottuna on MPEGLAYER3 (MP3) (0x0055. Tiedän et jos on esim ac3 äänet ni tmpeg ohjelma ei sitä tee ja ilmottaa vastaavaa mut nyt se herjaa melkein joka leffas saman????
Unohtu viel sanoa että environ settings kohdassa VFAPI niin ylimmäisenä mulla on siinä directshow multimedia reader ja toisiks ylimmäisenä AVI2(open DML) FILE READER. Ja jos poistan ylimmästä ruksin se tekee leffan mutta ei näy tekstejä ja ei herjaa mistään.
Ootko koittanu uudelleenasennusta? Lisää/poista-sovellus kautta ja poistat vaikka Regcleanerilla rekisterimerkinnät. Sit asennat uudelleen, jos noi arvot vfapi-välilehdellä palautus oletuksiin, sit siirrät vaan sen directshow multimedia reader-arvon ylimmäksi ja koitat uudelleen. Toinen mikä tuli mieleen olis et annat kääntää ekä leffan normaalisti, sit ruksi siihen directshow multimedia reader ja käännät toisen kerran et tulee tekstit mukaan. Ei tosta kuvanlaatu pitäs paljoo huonontuu ja ylimääräinen työvaihehan siihen tulee mukaan.. Vois tietty koittaa uudempaa versiota tosta TMPGEnc:stä, jos sulla on vanhempi versio nyt koneella.
Joo olen poistanut se mut täytyy viel ne rekisterimerkinnät poistaa. Mulla on kyllä toi 3.0 expres versio mut se valittaa just tosta vfapi:stä. Mut siin on sellasii ongelmia et välil siin ei näy kuva ollenkaan taikka jos tekstit näkyy niin äänet ei kuulu ja päin vastoin. En tiiä mikä nää on sekottanut kun aikasemmin toimi ihan hienosti.