Latasin netistä kyseisen pelin ja ohjeiden mukaan tein kaiken oikein ja se pyytää vaan levyä ja ei suostu toimimaan ollenkaan vaikka laittaa levyn??! Mitäs pitäsi tehdä?
En tiedä itkeäkkö vai nauraa Auttaiskohan jos joku mode tekis tuohon pelit palstan alkuun "nastoitetun" topicin jossa otsikko "[bold]ALUEEN SÄÄNNÖT: EI PIRATISMIA![/bold]" ja sinne sisälle tarkemmat ohjeet pelit-alueen keskusteluista. Ainakin osa käyttäjistä jotka eksyvät tänne kyselemään laittomuuksia huomaisivat tämän topicin ja fiksuimmat tästä päättelisivät että warejuttuihin on ihan turha kysellä neuvoja.
saattaisi vähentää, tai sit ei. eipä nämä vieläkään sääntöjä lue, niin tuskimpa katsoisivat siitä edes otsikkoa.
Turha sivusto ku muutenkin käsittelee waretusta ja jakaa niiden apuohjelmia että luulis et täälä autetaan... eli turhaan tänne oon rekisteröityny kauan sit...
Turha sivusto ku muutenkin käsittelee waretusta ja jakaa niiden apuohjelmia että luulis et täälä autetaan... eli turhaan tänne oon rekisteröityny kauan sit...
Ei DVD-levyjen tai tai p2p-ohjelmien käyttö ole laitonta. Jos lataat niillä kopiosuojattua materiaalia tai jaat sitä, toimit laittomasti. Esim monet pelifirmat käyttää torrenttia vaikkapa demojen levitykseen, kun siinä niiltä itseltään ei kulu niin kaistaa.
ouzgi Esim monet pelifirmat käyttää torrenttia vaikkapa demojen levitykseen, kun siinä niiltä itseltään ei kulu niin kaistaa. ----------------------------------------------------- Tätähän kaikki aina hokee. Mainitse nimeltä edes 2!
Americas Army leviää jopa 3Dgamersin sivulta torrentin voimin. Useat Linux distrot leviää torrenttien voimin. Kuka sun ulinas takia jaksais oikeasti muistaa 2 nimeltä...säännöt on sääntöjä.
Toi oli kyllä aika epäkohteliaasti vastattu. Mitähän Minä olen tässä ulissut??? Linux distrot ei ole käsittääkseni peli. Tuossa olikin siis vain yksi mainittuna.
Aivan oikeassa olet...pahoittelen vastaustani. Rupee vaan välillä nyppii ihmiset jotka rikkoo sääntöjä sen sijaan, että toimisivat niitten rajoissa. Ei ole Linux peli ei...olis pitänyt itse tarkentaa että kaikkien ohjelmistoalojen tuotteita jaketaan laillisesti torretteina.