Elikkä mul on Sims 3 lisäosat Maailmanmatkaaja ja Unelmaduuni ja kamasetti Luksuslukaali. Yritän päivittää niitä järjestyksessä. The Sims 3 päivittyy, Maailmanmatkaaja päivittyy mutta Luksuslukaalin ja Unelmaduunin päivitys ilmoittaa että: "Virheellinen tiedosto löydetty". Ja en ymmärrä miksi ei onnistu niiden kahden päivitys. Osaatteko auttaa? Kiitos jo etukäteen auttajille
Maailmanmatkaaja päivittyy mutta Luksuslukaalin ja Unelmaduunin päivitys ilmoittaa että: "Virheellinen tiedosto löydetty". Ja en ymmärrä miksi ei onnistu niiden kahden päivitys.
oletko ladannut pelit netistä vai ostanut kaupasta? jkstone niitä päivitetään simssin päävalikon kautta eli ei tarvitse erilllistä ohjelmaa
Minulla ei ole vastausta tuon aloittajan viestiin, mutta kirjoitin oman ongelmani tähän, koska en tiedä, mistä muualta saisin apua.....Minulla olisi ongelma sims 3 pelin kanssa...minulla on se peruspeli, (oli maailman matkaaja,mutta poistin sen), koska ajattelin sen helpotavan tätä ongelmaa ja unelmaduuni, no aloitin pelaamaan ja yhtäkkiä se sanoikin että uusi pelipäivitys saatavilla, minä asensin sen ja kun olin seuraavan kerran pelaamassa käynnistys sovellukseen tuli tälläinen viesti: "The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The sims 3 lisäosan kanssa. päivitä peli käynnistys sovelluksen avulla" noh, ku menin yrittämään päivittää sitä uudestaan, siihen tulee sellainen ikäänkuin tiimalasi pyörimään ja siinä ei ole mahdollisuutta painaa esim: tevetuloa, lataukset, siirrot ym..soitin myös EA tukipalveluun, mutta se ei vastaa. Kumpa joku osaisi auttaa minua tämän ongelman kanssa tuli vähän pitkä
Joo poista koko paska->asenna uudestaan ja päivitä se sitte taas "poistat" ja odotat että syttyy uusi päivitys sille ja sitte pitäis workkia taas, menettää vaa tosi kaikki kamat ym mut ei voi mittää.
Joo poista koko paska->asenna uudestaan ja päivitä se sitte taas "poistat" ja odotat että syttyy uusi päivitys sille ja sitte pitäis workkia taas, menettää vaa tosi kaikki kamat ym mut ei voi mittää.