hei tyttäreni toiseen foorumiosioon kirjoitti peliongelmastaan ja siirsin sen tänne (jonne kai kuuluukin) kysyäkseni experteiltä mielipidettä tai ehkäpä annatte kikkakakkosneuvoja ongelmaan. Ymmärtääkseni tässä tarvitaan pelin tuntevaa mestaria...(??) Eli kyse on Sims 3 pelistä ja näin hän kirjoittaa : Kun lataan Exhangesta/Storesta tavaraa, minun on odotettava latauksen loppuun, ja sen jälkeen suljettava käynnistyssovellus, ja sen jälkeen otettava uusi tavara. Syy tähän on se, että jos suljen käynnistyssovelluksen kesken latauksen, niin se peruuttaa latauksen, ja jos taas laitan sen alle, se ei ota tavaroita ladattavaksi sinne käynnistyssovellukseen. Lataaminen saattaa kestää todella kauan. Oli todella turhauttavaa ladata takaisin kaikki hiukset/tavarat/vaatteet, joita olin ensin ostanut SimPointseillani. Ja kun en ole kummoinen talonrakentaja, niin minun on ladattava muiden tekemiä taloja, ja en haluaisi, että jokaisen talon jälkeen pitää odottaa n. 5 minuuttia ja sen jälkeen otettava uusi... Sehän kestää tunnin, jos otan 12 taloa! Ennen homma on toiminut ns otetaan kama ladataan, otetaan seuraava kama ja ladataan....sen kummemmin odottamatta edellisen latauksen päättymistä. Nyt tyttäreni kertomuksen mukaan juttu kestää tosi kauan ( ja nakertaa peliajasta) Kiitos vastauksista etukäteen (ja mahdollisesti rauhan palauttamisesta kotiimme )
nettiyhteys on tää elisa viihdepaketin jutska...eli pitäisi riittää. Ja joo, tytär on poistellut pelejä koneeltaan ja mieheni on aikaisemmin katsonut että muistia on. Koneemme on Prosessori: Intel Dual Core E5200 2,5GHz Näytönohjain: Ati Radeon 4830 512Mb GDDR5 Keskusmuisti: 4gt 800MHz DDR2 Kiintolevy: 640GB 7200rpm SATA II Emolevy: ECS G31T-M7 Virtalähde: OCZ 500W StealthXStream Kotelo: Aerocool AeroEngine Plus Asema: Polttava DVD asema Simsin omat tukisivut ei ole ehtineet vastata, ja tästä muut eivät ole kysyneet foorumissa. Lomat tietenkin viivyttävät mutta tytär juuri ihmetteleekin tuota, kun muut eivät ole valittaneet...jospa tää ongelma on meidän päässä, joku nippelijuttu.. jonka mammakin ymmärtää.