Niin kun käynnistän koneen niin tulee aina tollanen tohon?Sitten siinä lukee tälleeen: Käsky osoitteessa "0x00431920" viittasi muistiin osoitteessa "0xffffffff". Muisti ei voi olla "read". Lopeta ohjelma napsauttamalla OK [bold]OK[/bold]
eikös toi themeui.exe oo jonkinlainen spyware/adware...? eli jonkinlaista antispyware-ohjelmaa pyörimään ja katsele mitä se sanoo
Olen tarkastannut Ad-Aware SE Personal,Spybot - Search & Destroy,ewido anti-spyware.Eipä ole löytynyt noilla sitä.En ainakaan mä.
Joo,tollhan mä scannailin tos parit päivät sitten ei löytännyt mitään,mutta nytten kun uusiks scan niin kyl jotain viruksia löyty.Mutta ei tuota themeui.exe.Ja tuo tiedosto löytyy windownssin kansiosta ja oon scan sen aika monella ohjemalla ton tiedoston.Ellei se sitten jossain ole.Tai jotain.
Voit etsiä kyseisen tiedoston esim RegSeeker nimisellä ohjelmalla tai rekisterieditorin etsi haulla. Poista se kun olet löytänyt sen. Kumpikin ohj. löytää ainakin itselläni kyseiset themui.exe nimiset tiedostot mutta ei muualta, 2:sta seuraavasta haarasta: HKEY_CURRENT_USER Software\Google\NavClient\1.1\History ja HKEY_CURRENT_USER Software\Microsoft\Seach Assistant\ACMru\5604 Todennäköiseti olet asentanut joskus jonkun teeman ja poistanut sen josta on sitten jäänyt jotakin koneelle.