Thomson kaapelimodeemi kiusaa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by deepsixxx, Jun 22, 2008.

  1. deepsixxx

    deepsixxx Member

    Joined:
    Jun 22, 2008
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hei,

    Pistin just läppärin päälle täällä kotona. Käytän läppärillä Thomson TCW710 kaapelimodeemin tarjoamaa WLAN-yhteyttä, mutta nyt kun pistin päälle WLANin huomasin että minun WLAN verkkoni on suojaamaton ja sillä on erinlainen nimi. Oli ennen "Vuorimies" ja WEPillä suojattu, nyt on "Vuorimies 2". Luulin ensiksi että joku muu käytti suojaamatonta verkkoa kyseisellä nimellä, niinpä katkaisin yhteyden ja yhdistin uudestaan "Vuorimies" verkkoon, sama juttu, verkko muutti nimensä "Vuorimies 2", sanoi jotai "Useampia verkkoja" kun yhdistin.

    Yritin sitten yhdistää 192.168.0.1, joka on lootan control paneli, mutta kun pistin ktunnuksen ja salasanan siihen niin ei mennyt läpi. Luulinpa sitten että olin unohtanut tunnarit, niin kokeilin kaikkia mitä olen käyttänyt tämän kaltaisissa modeemeissä. Mikään ei toiminut.

    Päätin sitten painaa reset nappulaa ja kokeilla default tunnareilla, mikä pitäisi olla sellaiset kuin tyhjä käyttäjätunnus ja salasanaksi admin. Eipä toiminut. Tarkistin vielä manuaalista ja kokeilin pari kertaa uudestaan. Ei toiminut. Minulla ei siis ollut caps-lockia päällä.

    Tietoisesti ainoastaan minulla on tunnarit kyseiseen lootaan koska asun yksin tässä kämpässä. En ole itse säädellyt lootan kanssa mitään erikoista moneen kuukauteen.

    Niin, ja tavallinen LANin kautta muodostettu verkkoyhteys toimii ilman ongelmia.


    Mikä voisi olla ongelma?? Kannattaisiko hankkia uuden kaapelimotukan? :p
     
  2. rizzla5

    rizzla5 Member

    Joined:
    Aug 13, 2008
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    hoi!

    kokeile painaa resettii 15-sekkaa pohjassa niin silloin pitäis tulla ne alkuperäis asetukset sinne takas.
     

Share This Page