Olisko järkevä ostos, vai saako tuohon 600 hintaan paremman itse rakentamalla? http://cdon.fi/kotielektroniikka/th...0_-_4gb_-_1tb_-_nvidia_gtx550_-_w7hp-19225890
Ensinnäkään älä IKINÄ osta pakettikonetta ne ovat suurrimaksi osakseen ylihinnoiteltuja p*sk*ja. Itse kasaama kone kannattaa aina paitsi jos ei halua rahoille vastinetta ja haluaa pelata pelejä huonoimmilla resoluutioilla. Itse en sulle osaa tuolla budjetilla konetta kyhätä mutta kyllä se mahdollista kuitenkin on. Ja muuten onko sulla näyttö valmiina omasta takaa?
Aha tuossa mulla sitten tais tulla virhe mutta itse kasattu kone(jos TAITO ja HALU riittää) on parempi ja sitä paitsi se tuntuu itsestäkin vielä paremmalta kun katsoo koneen sisään ja mietit että "kyllä mä sitten olen fiksu kasasin koneen jne." Siinä tulee mahtava tunne kun näkee oman työnsä tuloksen(jos se siis on onnistunut).
Väitit tuossa toisessa avauksessasi hinnaksi 550€ Winukka 100€ kopalle jää 450€ sillä ei kasaa uusista osista parenpaa. Jos vertaat kikamarketin aakeriin niin tuo on jees, mutta CDON tarjoukset on huonontuneet, niiden tonnin vehkeet ++tarjoukset on loppu. Tuo paketti on kasattu ihan kohtuullisista osista mutta alarajaa myöten, ei mikään pelikone mutta tuolla rahalla on toimiva hankinta, jos tarvitset koneen nyt, anna palaa.
Kuten aikaisemmin sanoin tuolla rahalla vaikea saada pelikonetta tarvitset parisataa niin sellainen olisi mahdollinen.