Tavallinen Nero osaa polttaa ainoastaan cd-r:t 700mt asti. Jos haluaa polttaa esim 800mt levyjä niin pitää asentaa Nero Express..löytyy Neron sivuilta ja voi päivittää ettei tarvitse asentaa kokonaan uusiksi. Neron käynnissä ollessa voi helposti vaihdella Neron ja Expressin välillä, jos tarvetta.
Ja mistäköhän tämmöistä olet lukenut?! Kyllä Nero ihan nätisti polttaa minulla 90 minuutin levyjä aina tuonne 92:een minuuttiinkin asti. Onnistuneesti siis. Ja versiohan oli 5.5.9.17.1 (noin ulkomuistista).
Kuten Khauron sanoo ei sillä neron versiolla ole mitään tekemistä ylipolton kanssa! Itse olen poltellut 74/80/90/99 min kiekkoja vanhoilla neron versioilla! Nero Express on ihan persiistä! Zzzzzzzzzzzzz
Minullakin on viimein ylipolttoa tuleva asema, ja nyt ongelma on sellainen, että miten saan luettua loppuun asti ylipoltettua levyä? Tahtoo ainakin XP:n mediaplayer ilmotella virheitä.
-->Chaosmöngers Kun nyt menit ostamaan sen LG:n aseman(?),niin niissä on sellainen vekkuli piirre,että ne osaa kirjoittaa pidemmälle kuin lukea.Mutta kyllä se lukeminenkin pitäisi onnistua ~880mb:hen asti.
Kiitosta vaan japolle. LG:llä minä noita lasinalusia tosiaan polttelen. Pitää vielä vissiin opetella sen käyttöä...
oh dear....itselläni ei nimittäin jostain syystä polttanut noita 800mt levyjä ennenkuin asensin sen nero 5.5.9.17..mutta anteeksi ny gauhiasti!!