Tiedoksi Nerosta niille jotka eivät vielä tienneet

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Man-O-waR, Dec 3, 2002.

1. Man-O-waR

Man-O-waR Member

Trophy Points:
    11
    Tavallinen Nero osaa polttaa ainoastaan cd-r:t 700mt asti. Jos haluaa polttaa esim 800mt levyjä niin pitää asentaa Nero Express..löytyy Neron sivuilta ja voi päivittää ettei tarvitse asentaa kokonaan uusiksi. Neron käynnissä ollessa voi helposti vaihdella Neron ja Expressin välillä, jos tarvetta.

2. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Ja mistäköhän tämmöistä olet lukenut?!
    Kyllä Nero ihan nätisti polttaa minulla 90 minuutin levyjä aina tuonne 92:een minuuttiinkin asti. Onnistuneesti siis. Ja versiohan oli 5.5.9.17.1 (noin ulkomuistista).

3. Man-O-waR

Man-O-waR Member

Trophy Points:
    11
    no niin juuri..se 5.5.9.17 on juuri se ko. express!! sillä siis palaa ne isotkin levyt..

4. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Siis olen noita levyjä poltellut jo versiota 5.5.8.0 joka tuli asemani mukana...

5. Adder_78

Adder_78 Guest

Kuten Khauron sanoo ei sillä neron versiolla ole mitään tekemistä ylipolton kanssa!

Itse olen poltellut 74/80/90/99 min kiekkoja vanhoilla neron versioilla! Nero Express on ihan persiistä!

Zzzzzzzzzzzzz

6. Chaos

Chaos Member

Trophy Points:
    11
    Minullakin on viimein ylipolttoa tuleva asema, ja nyt ongelma on sellainen, että miten saan luettua loppuun asti ylipoltettua levyä?

Tahtoo ainakin XP:n mediaplayer ilmotella virheitä.

7. jappo121

jappo121 Member

Trophy Points:
    16
    -->Chaosmöngers
    Kun nyt menit ostamaan sen LG:n aseman(?),niin niissä on sellainen vekkuli piirre,että ne osaa kirjoittaa pidemmälle kuin lukea.Mutta kyllä se lukeminenkin pitäisi onnistua ~880mb:hen asti.

8. Chaos

Chaos Member

Trophy Points:
    11
    Kiitosta vaan japolle.
    LG:llä minä noita lasinalusia tosiaan polttelen. Pitää vielä vissiin opetella sen käyttöä...

9. Man-O-waR

Man-O-waR Member

Trophy Points:
    11
    oh dear....itselläni ei nimittäin jostain syystä polttanut noita 800mt levyjä ennenkuin asensin sen nero 5.5.9.17..mutta anteeksi ny gauhiasti!! :(

Share This Page