kuinka voin poistaa tiedoston joka sanoo tällein : jos haluat tehdä muutoksia tähän kansioon, tarvitset oikeudet kohteelta järjestelmävalvojat ?
kiitosta sillä selvisi osaisitkos vielä tähän ongelmaan auttaa ? käytössä ollut mp3 soitin ei enää näytä oikein toimivan kun laitan koneeseen latautumaan tai ylipäätänsä päälle niin se tulee päälle ja sammuu heti sitten taas päälle ja sammuu jne.. reset näppäin ei tee asialle mtn. malli on philipsin gogear 2gb http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/...=en&scy=hr&mid=Link_Software&ctn=SA011102S/02 tommonen. itse luulen että tiedot ovat alustettu tästä laitteesta, eli jos niin on niin miten saan ne takaisin laitettua ? ja nopeesti kun selasin että tukee usb 2.0 versioo niin kai se varmasti tukee 3.0.
USB2 = USB3 tuen puolesta, mutta USB3 huomattavasti nopeampi. Onhan USB3 ajurit kunnossa? USB3 ajurit löytyvät emolevyn sivuilta, jos on allekirjoituksesi malli kyseessä: Asrock 890GX Extreme3 Onhan siis tietokone ollut päällä, kun olet latautumaan laittanut? Nykyisissä koneissa myös ominaisuus, ettei tarvitse koneen olla päällä ja siksi kysyn. Kokeile Alustaa se tikku uudelleen, eli tyhjentää. Pitäis pystyä suorittamaan tikun asetuksista, jos tälläiset löytyy. Ajureitten lataaminen laittamaltasi sivulta voi myös auttaa asiaan.
joo usb hommat on kunnossa. miten voin alustaa laitteen kun laitan sen päälle mutta se sammuu eli ei tule ollenkaan päälle ? tulee vaim philips ja sammuu itsekseen ja kyllä kone päällä aina ollut kun olen yrittänyt jotain säätä siinäkin se vain tulee päälle lukee philips jolloin sammuu ja alkaa tekemään tällein alusta ?
Vaikuttaa ohjelmisto vialta tai jokin fyysinen osa hajonnut. Saakohan siitä patterin/akun irti tai onko takuuta jäljellä? Ota laitteesta patteri/akku irti ja anna olla 10min - 2päivään, jos tämä nollais ohjelmiston. Kun kytket sen koneeseen, niin saatko sieltä jotain musiikkeja auki vai pätkiikö se kokoajan kytketty/ei kytketty? Oma tietokoneesta saat sen alustettua, jos siellä näkyy, mutta toinen juttu mille formaatille pitäisi alustaa...
ulkoa kyllä näyttää normaalilta. ei oo takuuta akun vois irroottaa ja kokeilla mutta kun sitä ei näy omassa tietokoneessakaan, hyvä jos niinkin pitkälle pääsis vois vaan alustaa ja asentaa tuolta sivulta ohjelman http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbi...tn=SA011102S/02 ja sais sen sillä kuntoon. olen saattanut ehkä tiedostamattani alustaa sen tai jotain, mutta kokeilin varmaan uota akun irrottamista.
Live Linux ja siinä GParted ohjelma hallitsee useamman formaatin kovoista (myös tikut). Winukan Laitehallinta kun näyttä linuxin ext järjetelmät 'tuntematon'. Ja winukka ei näytä niitä asemina Oma tietokone (vain fat ja ntfs näkyy + cd/dvd standardit) Näkyykö tikku Laitehallinassa? Jossa sen (osion) voi poistaa, luoda uudelleen ja alustaa. Tosin mp3 soitn ei ehkä käytä kumpaakaan fat/ntfs. Tod.näk. on (ollut) perus tikkujen tapaan fat, joka on "universaali" levyjärjestelmä.