Kun kopioin toiselle koneelle tiedostoja niin se kone hidastuu pahasti? Esim, kun siinä koneella pelataan ja alan siirtämään sinne tiedostoja niin se kone hidastuu pahasti,peliä on mahdoton pelata kopioinnin aikana. Onko normaalia?
Kyllä jos verkossa siirretään tavaraa 10 megatavua sekunnissa niin se syö hiukan suoritintehoa(varsinkin vanhemmilla verkkopiireillä) ja nappaa hyvän prosentin levyn käytöstä.
Mutta onkohan nopeus 10 megaa sekunnissa. Nimittäin 700megasen tiedoston siirtoon menee noin 7 minuuttia?
Mula hidastaa ainaki ihan sikanaa varsinki jos toisella koneella on vaikka dc päällä ja sitä kautta ladataan tavaraa mun koneelta tuntikausia...
Mulla hidastaa ainaki ihan sikanaa varsinki jos toisella koneella on vaikka dc päällä ja sitä kautta ladataan tavaraa mun koneelta tuntikausia...
Mulla hidastaa ainaki ihan sikanaa varsinki jos toisella koneella on vaikka dc päällä ja sitä kautta ladataan tavaraa mun koneelta tuntikausia...
Kymppimeganen taitaa olla, 1.2mt/s = 10mb/s vilkaseppas kovostas onko dma päällä? Jos pi0:n tunnistuu.. varmasti jumittaa siirroissa.
heh.. meneehän se ihan oikein, ei vaan jakolasku aina onnistu. 12mt/s = 100mb/s :han tuo tekee Vie varmasti täydellä nopeudella siirto resursseja, joten älä ihmettele.
Vaikka ei ole mitään P2P ohjelmaa käynnissä niin silti siirtäminen on erittäin hidasta 2GB tiedoston siirtoon menee noin 12 minuuttia.