Olen tässä nyt muutaman levyn onnistunut pilaamaan (ilmeisesti), niin etten näe jo ennestään DVD:lle tallentamiani kansioita. Yli giga on mennyt tavaraa,mutta niitä ei levyltä löydy enää. Onko mahdollista, että NTI CD and DVD maker ohjelma kirjoittaa vanhojen tiedostojen päälle ? Onko mitään konstia löytää jo levyllä olevat tiedostot ?
DVD? Onko kyseessä DVD R vai RW levy? Mikä merkki? Käytitkö Multisession ominaisuutta? Tyhjensitkö levyn ennen uutta polttoa?
Multisession ominaisuutta en muistaakseni käyttänyt ja levy on DVD-R ja en tyhjännyt levyä ( eikä dvd-r levyä voi tyhjätä) vaan lisäsin siihen tavaraa koska en sulkenut levyä edellisen polton jälkeen. Eli giga on mennyt mutta tiedostoja ei löydy...
Nero saattaisi sen vanhan session löytää... Kun tarkastat sillä mediaa, niin mitä se löytää levyltä? (esim kun olet tekemässä uutta data-levyä)
Vaihdoin nyt uuden DVD:n levyn koneeseen ja taas sama juttu. Käytän Verbatin merkkisiä DVD - R levyjä ja 3 ensimmäistä kansiota jotka levylle poltin näkyy mutta kun poltan tavaraa lisää ei löydy enää niitä uudempia vaan ne vanhat 3. En ymmärrä missä menee mönkään. Poltan siis niin. ett' session jälkeen levy ei sulkeudu vaan jää avoimeksi.
Eli teet multisession levyjä. Levyn sulkemalla/viimeistelemällä pitäisi koko levyn sisällön näkyä. Sitä ennen voi käyttää vaikka http://ww2.nero.com/nero6/eng/Multimounter.html tuota.
Levyn olen nyt sulkenut ja laitoin samaan levyyn lisää tavaraa, mutta ei auttanut asiaa. Levyllä on vain ne tiedostot jotka sinne aluksi meni. Nero ohjelmaa ei minulla ole ollenkaan vaan ainoastaan NTI CD - DVD MAKER Eli voinko silti asentaa ohjelman jonka linkin annoit, Agent_007.
Multimounter ei taida toimia ilman Neroa. Toinen ohjelma on Isobuster, jolla multisession levyistä pitäisi löytyä kaikki sessiot.