Tiedoston poistaminen

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by JoneF, Aug 6, 2007.

1. JoneF

JoneF Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on koneella sellainen tiedosto mitä en pysty poistamaan. Eli kun sitä klikkaa hiiren oikealla painikkeella, ei vaihtoehdoissa ole "poista" kohtaa. Eikä "delete" -näppäinkään saa mitään aikaiseksi. Lisäksi ko. tiedostoa ei pysty nimeämään uudelleen eikä siirtämään pois kansiosta.

Kyseessä on aivan turha winamp videotiedosto, jota en tarvitse enää ja olisi hyvä saada se poistettua. Jos joku voisi auttaa minua tässä ongelmassa, olisin enemmän kuin kiitollinen.

2. Crazi

Crazi Member

Trophy Points:
    16
    Kokeile jotain silppuriohjelmaa, kuten Eraser. Tämä on muutenkin hyvä ohjelma, koska XP ei oikeasti poista mitään. Merkitsee vain poistetuksi.

Linkki: http://www.ilmaisohjelmat.fi/eraser

3. JoneF

JoneF Member

Trophy Points:
    16
    Ei kelvannut eraserille toi tiedosto. Otin sieltä "New task" ja selasin sen tiedoston kohdalle, mutta kun painoin sitä tiedostoa siinä selauskohdassa niin se vaan heti hävisi siitä luettelosta. Aivan kuin sitä tiedostoa ei olisikaan. Olen kuitenkin käynnistellyt konetta uudelleen ja kokeillut eri käyttäjiä, mutta siellä se tiedosto vain on ja pysyy.

Eli apua vielä kaivataan!

4. JoneF

JoneF Member

Trophy Points:
    16
    Ongelma ratkaistu! Kiitos Crazille vastauksesta vaikkei se eraser tällä kertaa toiminutkaan.

Ajattelin että jos siirtäisin koko kansion johonkin muualle niin ongelma ehkä ratkeaisi. Siirrettyäni kansion hetkeksi työpöydälle ajattelin kokeilla vielä kerran sitä poistoa ja sitten se sieltä lähti! Ei kyllä käy minun järkeeni, mutta ei se mitään.

5. BlasterX

BlasterX Regular member

Trophy Points:
    46
    Lähtiskö tuolla?

EDIT: Olit muutaman minuutin nopeampi :)

Last edited: Aug 6, 2007

Share This Page