Ystäväni lähetti minulle tiedoston mallia 3GP, näkyy olevan huonolaatuinen kamerakännyllä kuvattu videotiedosto. Ongelma onkin nyt se että tiedostoa ei pysty siirtämään eikä poistamaan, muuten Vista jumii ja Windows käynnistyy uusiksi. Jos tiedostoa yrittää siirtää roskakoriin niin siirtonopeus on 0 tavua / sek. Ei mene jumiin mutta ei siirrykään. Joskus moisen tiedoston sain pois koneelta mutten enää muista kuinka.... Neuvoja? Kiitos
Tiedostojen ja kansioiden poisto-ohjelmia (tarkista että toimiiko Vistassa): http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/617920#3737175
Toimii Vistassa mutta eivät poista ohjelmaa. Toimii siihen saakka kunnes valitaan poistettava tiedosto. Sitten kun yrittää poistaa niin poisto-ohjelma menee juntturaan
Siinäkö oli kaikki mahdollisuudet? On häiritsevä tiedosto ja vieläpä työpöydällä. Kyllä VLC playerissä pystyy katsomaan mutta Windows ei näytä edes tiedoston ominaisuuksia
Kai kaikkien muiden tiedostojen poistaminen onnistuu ihan niin kuin pitääkin? Voit vaikka testailla joillakin väliaikaistiedostoilla. Oletko jo vikasietotilassa kokeillut sen filun poistamista? Ööh, eli siis siellä Ominaisuuksissa ei lue yhtään mitään vai eikö edes aukea? Pystytkö ottamaan sen filun omistukseen? http://neko.1g.fi/ohje/Windows_Vista-vinkit/ota_omistukseen.html Onko sinulla koneellasi Malwarebytes' Anti-Malware? Jos on, niin käynnistä se hiiren oikean napin valikosta "Suorita järjestelmänvalvojana", valitse "Lisää työkaluja"-välilehti ja valitse file ASSASSINS (aja työkalu). Etsi ja valitse kyseinen tiedosto ja kokeile poistuisiko se nyt.
Kyllähän minä ihmeissäni nyt olen tämän tiedoston kanssa... eli ominaisuudet ei aukea lainkaan. Malware bytes menee juntturaan myös kun yrittää poistaa. Eli ihan millä ohjelmalla vaan yrittää poistaa niin ohjelma jumii. Playerillä kyllä pystyy videokuvaa katsomaan.... outo homma... keinot vähissä
Kyllä itselläni on Unlocker:in avulla saanut tuonkaltaiset ikävät videon pätkät poistettua, toimii myös Vistalla.
Juu unlocker on todella hyvä ohjelma noihin, ite käyttäny pitkään. Harmi vaan että lataamassani versiossa oli troijalainen, eli aina kannattaa olla varovainen.