Tiedostot menevät piiloon

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by saarey, Apr 3, 2005.

  1. saarey

    saarey Member

    Joined:
    Apr 3, 2005
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mulla on kansio missä on jumalattomasti tiedostoja.
    Tänään se vielä toimi, mutta nyt tiedostoja on kadonnut. Tuossa kansiossa näkyy kaikki tiedostot ja alikansiot, joiden nimi alkaa aakkosissa väliltä A-H.
    Mitään muuta ei näy. Olen kumminkin varma, että nuo muut I-Ö tiedostot eivät ole tyystin poistuneet kiintolevyltäni, vaan ne ovat vain piilosilla, sillä noita kadonneita tiedostoja oli jotain 10 gigaa, mutta tilaa kiintolevylle ei ole vapautunut yhtään. Tilaa olisi toki vapautunut se 10 gigaa, jos ne olisivat poissa.

    Lisäksi saan avattua muitakin kuin A-H tiedostoja, vaikka ne eivät windowssissa näykkään,
    kun menen jonkin ohjelman muistiin katsomaan viimeksi avattuja tiedostoja. Silloin tiedostot aukeavat, ja toimivat niinkuin pitääkin. Miten siis saan ne toimimaan ja aukeamaan ihan normaalisti Omasta tietokoneesta? Ja onhan minulla myös paljon tiedostoja, mitkä eivät ole missään minkään ohjelman "viimeksi avatut tiedostot"-muistissa.

    MITEN SAAN NE NÄKYMÄÄN???? perkele
     
  2. mkrn

    mkrn Member

    Joined:
    Mar 31, 2005
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jos muistat edes jonkun tiedoston/kansion nimen.. "Etsi/search" se ja katso missä se sijaitsee, jos siellä olisi loputkin...
     
  3. saarey

    saarey Member

    Joined:
    Apr 3, 2005
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jaa joo. Ongelma korjautui itsestään kun eheytin koneen.
     
  4. Cathunter

    Cathunter Regular member

    Joined:
    Oct 11, 2003
    Messages:
    665
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26

    Tällä foorumilla voi olla jatkossa vaikeuksia saada näkymään yhtään mitään, jos ei keskustelutyyli noudattele yhteistä linjaa. HUUTAMINEN ja "voimasanat" eivät herkistä neuvoja antamaan.
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/145689
     

Share This Page