Tietääkö kukaan yhtään 7.1-ääniä tukevaa DVD-elokuvaa?

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta' started by Atsaloom, Jan 7, 2006.

1. Atsaloom

Atsaloom Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuli vaan juuri mieleen "muutaman" DVD-leffan katsoneena ja Creativen Gigaworks 7.1 -setin melko uutena omistajana, että tietääkö kukaan yhtään ainoaa DVD-elokuvaa missä olisi 7.1-äänet? En tiedä, halusin vain kysyä koska itse en ole törmännyt yhteen ainoaankaan elokuvaan jossa olisi seiskapisteykköset-äänet. Taru Sormusten Herrasta Extended Editioneissa taisi olla 6.1, ja sekin on ollut ainoa poikkeus laatuaan.

Toki seiskapisteykkösille taitaa saada koko potentiaalille käyttöä muutamissa PC-peleissä, ja onhan Creativen S750 kaiutinpaketissa laitteistopohjainen 5.1- ja 6.1- upmixaus 7.1:ksi. Mutta muuten, miksi ihmeessä standardi on niin vähän tuettu ja harvinainen ilmestys?

nimim. "heräsi juuri ajattelemaan mitä varten 7.1-settejä yleensä myydään"

Last edited: Jan 7, 2006
  2. ISOimage

ISOimage Regular member

Trophy Points:
    26
    Se on ihan selvä myynti kikka. Esim: osta huippu-uutuus vain meiltä xxx-vahvistin 7.1 valmius nyt vain 499.
    Onnea ostoksen johdosta.

3. Atsaloom

Atsaloom Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen ollut tyytyväinen ostokseeni, olen vain ihmetellyt miksi yhtään DVD:tä ei ole tullut vastaan missä olisi ollut 7.1-äänet. Ja olisi ihan mukava päästä kokeilemaan tällaista DVD:tä. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte, sitä vartenhan tämän viestiketjun loin.

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143

Share This Page