Juu että ostamas uutta konetta siis vain koneen kaikki osat ja käyttis. Budjetti ois noin.. 450e (MAX 600e) Osat mieluiten jimmsiltä. Ja meinasin pelata tuolla koneella mutta, mä pelaan aina kaikkia pelejä loweilla koska oon tottunu jo siihe, ja muuteki sillo voi myös pelata paremmi enimmäksee meinasin pelata MW2 ja CS
Tämmöstä: Josta emolevy mieluummin tähän: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/M4A785TD-V-EVO?t=false Ja jos sen verran löytyis ylimäärästä että loppusumma olis sen 630e, niin tämä näyttikseksi: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/896-P3-1255-E1?t=false Jos otat GTX260, ei tartte tyytyä pelaamaan loweilla. Esim. Crysis pyörii täysillä asetuksilla tolla näyttiksellä ja tuplaytimellä, joten eiköhän MW2 ja CS pienine laitevaatimuksineen toimi. Tuosta prossusta voit saada neliytimisen, ohjeet täällä: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-121/amd_n_ytimien_availu-faq-849964/ Jolloin on jo erittäin tehokas kone, pyörittää mitä tahansa peliä.
Crysis pyörii täysillä on mielenkiintoisen suhteellinen käsite. Ei taatusti pyöri TÄYSILLÄ 260:llä kun resot laitetaan sinne 1080p:n tienoille ja nakataan vähän AA:ta lisukkeeksi. Yhdellä 280lläkin homma menee ihan puuroksi. 280 SLI:llä voi sitten sanoa jo pelattavaksi.
No, jos nyt todetaan että very highillä, muttei kaikki tapissa. Kun laittaa vaan siitä yhdestä vivusta vaan kaikki very high ja AA päällä, mutta pienimmällä (oliko nyt 2 vai 4x) niin pyörii kyllä sigun setillä siinä average 20FPS tienoilla. Maksimissaan jopa 30FPS ja välillä tippuu johonkin kahteentoista, jos on rykmentti vihuja vieressä. Eli ei aivan täysillä (detailit täysillä mutta AA yms ihan minimeissä) saa pelittämään GTX260:nkin 1920x1080 resolla. Voin vaikka laittaa videota jos jaksais uusiks asennella ton Crysiksen, jos epäilijöitä vielä löytyy. Eihän se kauniisti pyöri, mutta pelattavasti. Vähän niinkun Opel, kyllä sillä ylämäkeenkin ajaa lujaa mutta jos menee turhan jyrkäksi niin rupee yskimään. Kielikuva, verbaalisti tarkoitin ylämäellä Crysiksen tasoista peliä.
20FPS on kaukana pelattavasta, 30:kin on vielä melko kaukana nautinnosta.. Tuplat lisää niin sitten.. Tähän malliin http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/hd5970launchreview/9.html Ei tarttee videota laittaa. Kyllä tuosta pelistä löytyy no niin v*tusti faktaa että miten pyörii ja milläkin niin älä suotta.
tämä ei ole nyt mitään naljailua. Ei tätä sellaisena kannata ottaa. Ikäisekseen ihan hyvä korttihan se on. Mutta turha sitä on ylistää noin koska 30FPS tai alle on kyllä melko tahmeata.
Ehkä meillä on eri käsitykset. Joillekin on pakko saada se 60FPS kaikilla asetuksilla pelissä kun pelissä, mutta mulle riittää se, että peli ei töki, vaan kulkee koko ajan sitä vauhtia mitä nappeja painelee. 20FPS on justiinsa ja justiinsa se, ettei takkua ja on yhtenäistä se kerronta. Usko pois, esim. Crysis kun oon kokeillut myös higheillä niin kyllä se 50FPS tuntuma on jo oikeesti nopeeta touhua. Realisitsempaa esim sotapelissä toki.
Aivan. sehän on siitä kiinni mihin on tottunut. Itse en pelaisi minuuttiakaan peliä mikäli se toimisi noin 30fps tietämillä tai alle. "Kun ajaa Ferrarilla ei Fiatin rattiin ole paluuta"
Kun ottaa huomioon että ainut tieturi (17v vanhaa HP:ta ei lasketa) ennen tätä mulla oli läppäri jossa Intel Celeron M 1,3GHz ja VIA S3/G 35/125MHz kelloilla varustettu mehukas peli, niin olisit nähnyt mun ilmeen kun edes sain Crysiksen toimimaan melkein täysillä asetuksilla.. Toki oon samaa mieltä sun kanssa ton tottumisen suhteen. Muutaman kerran oon '01 Mercedeksellä päässyt ajamaan, enkä ikinä sellasen pskn rattiin palaisi, nyt kun mulla on jo kauemman aikaa ollut Opel Astra 1.6 Millenium edition. Opel vie sen väännön 100-0.
Joo mutta se offtopicista. JustGamerin pakettissa ei ole korjattavaa. Tuolla rahalla tuo on parasta mitä kaupasta voi saada. Emmehän me kukaan halua kasata konetta huonolla hinta-/laatu suhteella.
Joo, se on totta. Kellään meistä ei oo motiivia neuvoo ihmisiä ostamaan sontaa, koska ei meidän varastossa loju vanhoja surkeita osia jotka pitää saada myydyksi - ATK-liikkeissä se tilanne on toinen. Eihän tuo pelikone ole, mutta se on kuitenkin sen tason värkki että mikä hyvänsä peli toimii - edes jotenkin.
Nää keskustelut on parhaita mis on JustGamer mukana ja menee offtopiciksi. Toi JustGamerin paketti on parasta mitä 600 e budjetilla saa. Jatkaakseni jo loppunutta offtopicia niin itse kestän vielä 30 fps mutta sitä alempi alkaa naksuttelemaan pääkopassa.
Kaikkiko täällä nyt on mun freimejä vastaan Mutta tämä rigi pyörittää COD: United Offensivea kaikilla herkuilla avg. 86FPS ja se on kaunista, kaunista... Mitä sitten vaikka peli vaatii 800Mhz suorittimen, silti. Ai niin, tä OT loppu jo. Harmi Miksei vois olla sellasta systeemiä, että johonkin ketjuun kun syntyy maukas OT niin modet siirtäis sen johokin virallisen offtopicin threadiin jossa vois jatkaa löpinää.. Aah.. Äh. Mistä täällä taas puhuttiinkaan? GTX260 vai?
joo otan sit ton paketi mut näyttikseks se 260 se vaikuttaa lupaavalta ja muutenki 10-30 fps on mulla iha pelattavissa
Ne on paikkoja johon voi lyödä näitä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AFACO-12000-GBA01?t=false Kotelon (jonka mukana muistien ja kovalevyn) lämpötilat laskevat oikein suunnattuna (yksi lisää imemään kylmää sisään ja yksi puskemaan lämmintä pois) kappaleelta ehkä ~5C*, ja meteli nousee sen 20dB... Itse en näe järkevänä kun kotelossa on niitä jo valmiinakin.