Moro, nii pitäis tuolla 450 eurolla saada mahdollisimman hyvä kone. Näppäimistöä, hiirtä, näyttöä tai käyttistä ei tarvita. Pelkät koneen osat. Pakettikoneita olen katsellut, mutta kuullut että kokoamalla saisi paremman. Päteekö se enään tässä hintaluokassa? Eli jos joku suostuisi kokoamaan tuohon hintaan mahdollisimman hyvän, niin kiitos.
Vipetzkilä puuttuu valitettavasti emo... Llano lienee pelitehokkain mitä tällä budjetilla saa. Toimistokoneeseen taas voisi jopa jonkinlaisen SSD:n saada mukaan jos pelitehoa ei tarvita yhtään.
oho,joo,vipetzkiltä puuttuu emo :/ taitaa se mun llano paketti olla parempi vaihtoehto,ja tuon kovon voi vaihtaa sampan 64bg versioon,jos ei kovotilaa tarvitse paljoa
Voi vittukun osaa olla sokea yöllä Facepalm. Joo totta eihän tohon saa millään phenom settiä kun näyttis karsii 150e. Joo Llano setti on ainoa vaihtoehto ja parasta mitä tossa hinta luokassa saa
Ei Llano setti ole todellakaan paras tossa hintaluokassa. Tässä on melko paljon pelivaraa, eli voi parannella miten haluaa. BF3:n 64 pelajaan mapeissa jää kyllä kitumaan, eli joutuis pelaa jossain <40 pelaajan mapeissa. Vähän esimerkkejä, että miten pelit toimii. 550ti on vähän nopeempi kuin 6770 http://www.youtube.com/watch?v=MGqCbm5NhXU BF3 64p map huonolla näyttiksellä. http://www.youtube.com/watch?v=iyt6o-UvrrU
Vipetzkin paketti näyttää hyvältä, itseltä löytyykin tuo cd-asema niin siitä nipistetään 22e, joten saako 40-70 mitään järkevää emoa tuolle prossulle vaikka vähän menee yli budjetin. Kone muuten tulisi pelaamiseen ja netti selailuun. EDIT: Oho, unohdin kokonaan tuon Liano setin. Eli onko nyt todella järkevä ostos?
Jos satasen lisää saat budjettia niin silloin mun paketti koska emon unohin yöunisena. Jos budjetti on 450e niin sillä ei bäfää pelata juuri ollenkaan. Llano pyörittää sitä munm muistaakseni loweilla 20-25fps.
Saako tuosta vipetzkin paketista nipistettyä pois tuon prossun tuulettimen, kun siinähän tulee oma mukana? En kellottelisi tai unlockkaisi, jos tuota edes pystyy.
pystyy siitä nipistämään sen coolerin,mutta tuosta vipetzkin paketista puuttui emo,eli muista ottaa se sitten koriin kun tilaat noita osia