Terve! Joten olen ostamassa uutta tietokonetta max 600€.(Ilman käyttöjärjestelmää) En tiedä osista juuri mitään,enkä itse kasauksesta. Tietokoneen pitäisi olla tehokas ja "kestävä"! Elikkä ettei sitten parin vuoden päästä pitäisi ostaa uusia osia. Tietokoneella voisi myös pelata uusia pelejä hyvillä grafiikoilla ja ilman lagia. (Two Worlds II,Cs S ja muita PC pelejä joita lataisin netistä.) Omistan myös PlayStation 3. Tärkeintä on että tietokone on tehokas,voin surfailla netissä,pelata joskus pelejä ja ilman lagia. Joten haluaisin hyvän koneen halvalla Kiitos etukäteen!
Ok,setti näyttää hyvältä,oletko varma että osat sopii? Onko toi näytönohjain hyvä?En oo yhtään tutustunut noihin GTX ainoastaan Ati Radeon. Prossun tiedän että on hyvä? Muista osista ei oo hajuakaan
Juu toi on paras paketti tohon hintaan. Tuota koteloa ei vaan enää ole niin ota vaikka tämä tilalle. Tuolla paketilla saat parhaat tehot tohon hintaan.
Tuhannet Kiitokset ) kuinka vanha setti toi on? Ajattelin vain että jos on tullu paljo uusia osia? tai onko hinnat muuttunut noista? Ja onko hyvä tuuletin?ettei kone käy tosi lämpöseks ? Ja onko toi virtalähde hyvä? Sori jos kyselen,mut haluan vaan että tulee niin hyvä kone ku mahdollista Kiitos vielä!
25 euron kotelossa ei erityisen hyvää tuulestusta ole, mutta jos budjetti on tiukka niin sillä mennään. Prossuun voi ostaa nyt tai myöhemmin tehokkaamaan jäähyn, vaikka Freezer Pro 7:n. Kotelotuulettimia voit halutessasi lisätä. Virtalähde on hyvä.
Ei oo pakko, mutta kannattaa jos budjettia on. Se parantaa jäähdytystä. Riippuu vähän tuulettimesta, mutta esim. tässä on ihan kelpo tuuletin halpaan hintaan.
Prossun mukana tulee ns. boxed-jäähy, joka riittää melko hyvin kellottamattomalle prossulle. Vakiojäähyn vaihtamiseen on kaksi syytä: Se on yleensä äänekäs ja parilla kympillä saa tehokkaamman, esim. juuri tuon Freezer 7 Pro:n. Jos tosissaan alkaa kellottaa, niin Corator DS tai Ninja ovat hyviä jäähyjä.
Ok,siinä tapauksessa luulen että toi prossutuuletin jää ostamatta. Vai kannattaako kellottaa?Itse en osaa yhtään...
Ei noilla lähtötiedoilla. Itse näen kellottamisen prossun eliniän jatkajana, joka astuu kuvaan kun puhti alkaa loppua ja takuusta ei ole tietoakaan. Ja ei kellottamista nyt tarvitse tehdä, voit vaihtaa jäähyn myöhemmin, jos alkaa kiinnostaa.