Mulla ois tommonen ongelma että en saa mitään ääniä kuulumaan. Pitääkö mun ostaa joku ääni kaapeli juttu? Että äänet alkaa kuulumaan.
Joo, DVI:stä ei ääniä saa pihalle. Pitää olla erillinen äänijohto. Vaikkapa: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3343 tai vastaava.
GeForce 8600M GS. Yhditetty telkkariin dvi adapteri+hdmi johto.Kuva näkyy ääni ei.3,5 plugi koneessa,telkkarissa rca liittimet kiinni,ei ääntä vieläkään.Adapteri Clas Ohlsonilta,plokkaako se äänet vai mikä on.Olen koittanut etsiä täältä keskusteluista etten heti ekaksi kysyis mut en löytäny joten jouduin kysyyn.Help me
Mulla sama ongelma. Hdmi piuhalla pitäs ääni tulla ja tulikin aluks, mut räpelsin jotain asetuksia(?) ja nyt ei enää tuu ääntä... Olis kiva aina ku joku ratkasee ongelman, niin kertois muille miten se tapahtu xD
Yritän saada tv:n oletusnäytöksi. Olen yrittänyt kolmella eri liitäntätavalla, mutta aina häviää kuva kun käynnistää uudelleen, ja sitten pitää uudestaan säätää tietokoneen näytöllä näkymään. Olen koittanut scartin kautta: s-video -liitäntää, s-videota adapterilla suoraan näytön liittimeen (ei tullut kuvaa) ja s-videota adapterilla DVI -liitäntään. Auttaisiko tuohon joku ajuri, latasin jo Radeon 9200 näytönohjaimen, jolla sain myös asennettua catalyst control centerin.
Eikö auta kun sieltä CCC:stä vaikka ensin disabloit sen tetokoneen näytön niin että telkku jää ykköseksi ja sitten laitat cloneksi tai extend näytöksi sen tietsikan näytön.
Ei toiminut tuolla tavallakaa, jostain syystä ei tunnista käynnistyessä tai jotain.. Mutta löysin toisen ratkaisun, määritin pikanäppäimen näytön vaihtoon CCC:ssä. Käynnistymisen jälkeen painan vain näppiksellä tuota näppäinyhdistelmääni ja tadaa.