Eli siis kun sammutan tietokoneeni, ja sitten käynnistän sen uudestaan, niin siihen tulee semmonen ERROR! -hommeli. Hiiri on semmonen sorsa ;P. Sitten pitää taas laittaa kellonaika ja päivämäärä uudestaan. Mikähän tässä on vikana? Olen huomannut, että myös etusivu vaihtuu aina takaisin siihen, mikä on ennen vaihtoa. Auttakaa äkkiä!
Just. Ihan hyvä juttu muuten, mutta kun en saa edes koko koneen takakantta auki... Kone on joku IBM ThinkPad. Mallista en muuten ole varma. Miten saan koneen takakannen auki?
Pariston sain vaihdettua. Mutta ei muista vieläkään! Vieläkin tulee juuri sama error-teksti. Voisiko ongelma olla rekisterissä? Olen puhdistanut rekisterin EasyCleanesilla ja CCleanerilla, eikä ole auttanut. Haluan saada tämän koneen toimimaan! Auttakaa, plxxzzz!!
Uusi patteri on 101% varmasti toimiva, kun just äsken kävin tietosähköstä ostamassa. BIOSin säädöistä en tiedä. Miten edes pääsen muokkaamaan niitä? Oon aika pro näissä hommissa... ^_^
Tarkistaisin vielä sen patterin että se varmasti on toimivaa ja oikein asennettu. Ja pienellä vaivannäöllä voisit googlettaa ibarisi manuaalit ja tutkiskella vähän niitä...
Ihan offtopicina heittäisin tähän väliin: Komentaminen ei ole kovinkaan suositeltavaa, koska täällä kuitenkin autetaan auttamisen ilosta. Jos on kiire ja haluaa ongelmat hoitoon mahdollisimman nopeasti, kannattaa suunnata maksulliseen huoltoon/asiakaspalveluun.
Kunnon tuplapostauskin tekee aina poikaa? Edit: Jos tietokoneeseen on iskenyt dementia, kellonajan näkee vaikka osoitteesta http://www.greenwichmeantime.com Kannattaa laittaa aloitussivuksi, ettei tarvitse kirjoittaa koko osoitetta tai hakea kirjanmerkeistä aina.
Offtopicciahan tämä on? Yleensä ottaen se auttaminen kyllä tapahtuu siitä ilosta, että voi vittuilla sille kysymyksen esittäneelle kaverille, koska kysymys ei saavuttanut tiettyjä normeja (normit sitten riippuu siitä minkälainen fiilis/ varasto alkoholia / eilinen ilta oli ja on).
Juupa juu... Tarkistin kytkennät, ja patteri oli ihan irti johtojen päistä. Nyt vain pitäisi keksiä, että millä saan johdon päät kestämään patterissa. (Teippi failas, mut mul on ässä hihassa... >)