Eli kun minä yritän käynistää koneen niin kone lataa vähän aikaa niitä aloitus juttuja ja sitten näyttöön tulee sininen kuva jossa lukee jotain "APC_INDEX_MISMATCH ja STOP:0x00000001 (0x82......)" ja paljon muuta. Kuva näkyy jotain puoli sekunttia jos edes sitä. Kone uudelleen käynistyy ja menee johonkin vika hommaan ja valitsin sieltä "aloita käynistyksen korjaus (suositus)" ja sitten se menee Startup Repair sieltä yritin jotain tehdä mutta ei auttanu. Yritin googlettaa mutta ei mitään apua löytynyt. Kone on tehnyt tämän aikasemminkin mutta sain korjattua sen tolla Startup Repairsilla.
Eli kun minä yritän käynistää koneen niin kone lataa vähän aikaa niitä aloitus juttuja ja sitten näyttöön tulee sininen kuva jossa lukee jotain "APC_INDEX_MISMATCH ja STOP:0x00000001 (0x82......)" ja paljon muuta. Kuva näkyy jotain puoli sekunttia jos edes sitä. Kone uudelleen käynistyy ja menee johonkin vika hommaan ja valitsin sieltä "aloita käynistyksen korjaus (suositus)" ja sitten se menee Startup Repair sieltä yritin jotain tehdä mutta ei auttanu. Yritin googlettaa mutta ei mitään apua löytynyt. Kone on tehnyt tämän aikasemminkin mutta sain korjattua sen tolla Startup Repairsilla. Oho vastasin itelle ja nyt ei löydy poista nappia. Niin ja minulla on käyttöjärjestelmänä vista.
Ei löytynyt? Vai tarkoitatko, että neuvot eivät auttaneet? http://www.geekswhoknow.com/articles/stop-0x00000001-0x0000001-apc_index_mismatch.htm