Tietokone ei saa yhteyttä mihinkään.

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Alerox, Jul 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alerox

    Alerox Member

    Joined:
    Jan 22, 2009
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ongelmani on ettei tietokoneeni ota yheyttä juuri mihinkään internettiä käyttävään ohjelmaan. Selain toimii täysin ongelmitta, mutta palvelut kuten Steam, Spotify ja erilaiset auto updatet eivät toimi. Ohjelmat eivät vain saa yhteyttä nettiin. Olen kokeillut sulkea palomuurin(windows firewall), eikä tämäkään ole auttanut. Myöskään nettipelaaminen, siis kovalevylle asennettavissa peleissä ei onnistu. Yritin myös mm. ladata Battlefield Heroesin, mutten saanut yhteyttä serveriin.

    Antivirus ohjelmana mulla toimii Norton Antivirus Gaming Edition, en oo ainakaan löytäny mitään tapaa sulkea kyseisen ohjelman mahdollista firewallia, joten en oo ihan varma onko sitä edes. Myöskään Nortonin autoupdate ei toimi, enkä usko että se ainakaan itseään blokkaisi?

    Mulla on w-lan, routerina toimii A-linkin RR24AP.

    Oon kokeillu kytkee mun läppärin samaan verkkoon, tosin johdolla, ja se on toiminu täysin moitteitta. Spotifyt ja vastaavat on käynnistyny ongelmitta.

    Käyttiksenä mulla on Vista, jos se saattaa vaikuttaa johonkin. Läppärillä mulla on XP.

    Koitettiin myös saada mun läppäriä ja tätä pöytäkonetta laniin keskenään, ja vaikka esim. hamachi toimi ongelmitta, eli jonkinlainen yhteys oli. Pelien Lan listalla ei näkynyt mitään.

    -A
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page