Eli budjettini on maksimissaan 1200? ja sillä rahalla pitäisi vielä näyttökin saada. Mikäli jotain todella hienoa ja tehokasta löytyy pakettiin, niin tuo budjetti saattaisi venyä hiukan. Ei tosin haittaa ollenkaan jos haluamani koneen saisi hieman edullisemminkin. Tietokone tulee aika perus pelikäyttöön, mutta sillä luultavasti tullaan katselemaan jonkin verran blu-ray leffojakin, joten blu-ray asemakin on pakko olla. HDMI-liitäntä olisi myös kiva olla, jotta voi välillä surffailla/katsella leffoja television kauttakin. Mieluiten tekisin tilauksen Jimmssistä, koska se on kivasti Turussa, mutta jos jostakin muualta löytyisi merkittävästi edullisemmin niin sekin on ok. Ulkomailtakin voin tilata, mikäli siihen ei tarvitse saksankielentaitoa. Kokoamispalvelua en tarvitse. Itse olen tällaisia osia katsellut ja kaipaisin vinkkejä, voisiko tuosta jotain parantaa tai saada vastaavaa edullisemmin: http://img.photobucket.com/albums/v613/Inotti/tietokone.png Joku voisi myös varmistaa, sopiiko nuo osat varmasti yhteen ja saako noista osista yhden toimivan tietokoneen kasattua vai tarvitsenko vielä jotain muuta. (näppäimistö ja hiiri on jo)
Kiitoksia paljon avusta ja korjauksista. Entä, olisiko kannattavaa venyttää hieman budjettia ja ottaa tämä näyttis tuon ehdottamasi tilalle: "GeForce GTX 570 DirectCU II, 1280MB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP" 339e Vai onko jo ihan rahan tuhlausta?
GTX570 Tehoa tulee reilusti lisää. SSD SSD levyä, voi myös harkita. Nopeuttaa konetta kivasti. Itse kyllä ottaisin näyttiksen.
Pikainen ja tyhmä kysymys: Voiko pöytäkonetta pitää kyljellään? Huomasin juuri, että tietokonepöytäni on päin helvettiä suunniteltu, joten tilaa ei ole pitää sitä pystyssä. :/ Prkl ikea! Toinen vaihtoehto olisi eri kotelon hankkiminen ja korkeus saisi olla maksimissaan 425mm... Ulkonäöllä ei ole väliä. Mikäli vaakatasossa pitäminen tai pienempi kotelokaan ei ole tuolla kokoonpanolla mahdollinen, pitää sitten harkita sisustusta uudelleen. :'D