Tietokone kaiuttimet !

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by _sebb_, Oct 4, 2007.

1. _sebb_

_sebb_ Regular member

Trophy Points:
    28
  2. Jarska92

Jarska92 Regular member

Trophy Points:
    46
    kyllähän ne teoriassa pitäisi saada kummatkin samaan aikaan. tälläisella > http://www.mlec.co.uk/images/products/WM-NTA195.jpg ja eiköhän se käytännössäkin toimi :p tuota liitintä nyt löytyy ainakin oman kaupungin city marketista ja parista muustakin paikasta.

mutta kysynpäs sulta että miksi haluat kahdet kaiuttimet yhtä aikaa kiinni? :D

juu kyllähän nuo pitäisi saada kiinni kunhan kummassakin kaiutin sarjassa on vaan 1 johto joka laitetaan koneeseen kiinni tai... jos on monta johtoa niin hommaa monta tuollaista liitintä :D siis tarkoitan että jos on monta 3.5 mm plug in johtoa, niin sitten monta tuollaista liitintä.

3. _sebb_

_sebb_ Regular member

Trophy Points:
    28
    Eikö toimi ilman tota lisäosaa laittais vaan eri reikiin ..... ? ku mun konees on ainaki 5 tollasta reikää mihin sais noita plug in johtoja :D
    No olis aika siistiä ku olis 2 subbaria ja 4 kaiutinta yhes konees olis vissiin aika hyvät äänet .. :D

4. Jarska92

Jarska92 Regular member

Trophy Points:
    46
    on itsellänikin koneessa 6 noita ääniliittimiä, mutta valitettavasti vain yhteen niistä saat kiinni kaiuttimet, muut liittimet ovat sitten mikrofoni, ääni sisääntulo, etukaiuttimet, jne jne.

mikset hommaisi vaikka 5.1 kaiutin sarjaa niin saisit viidet kaiuttimet ja jonkun hyvän setin jossa olisi vielä hyvä subbari niin tulis kunnon jumputustakin =) :D

saat sää kiinni nuo kahdet kaiutinsarjat koneeseen jos ostat tuon linkittämäni näköisen liittimen, veikkaisin että kyllä sellaisen alle kympillä pitäisi saada. ja jos ei saa niin sanoisin että pienenmoista kiskontaa :D

5. _sebb_

_sebb_ Regular member

Trophy Points:
    28
    Joo pitää miettiä ....... :p Mutta suuri kiitos ku jaksoit auttaa !!

6. Bazie

Bazie Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei sillä kaiuttimien määrällä äänenlaatua paranneta, vaan laadukkaammilla kaiuttimilla. Ja jos haluat kuunnella musiikkia kovalla, niin silloin kannattaa panostaa kunnon vahvistimeen, eikä kaiuttimien määrään.

Tosiaan fiksuin olis varmaan jonkunlainen 5.1 setti, kuten Jarska92 ehdotti.

7. Jarska92

Jarska92 Regular member

Trophy Points:
    46
    tuo on kyllä totta mitä Bazie sanoi, ei sillä kaiuttimien määrällä äänenlaatua paranneta. kyllä niistä silloin enemmän ääntä lähtee.

mutta niinkuin itselläni niin äänenlaatu on vähän tärkeämpi, tää Logitechin X-230 setti mikä mulla nyt on niin on ihan tarpeeksi hyvänlaatuinen minulle eikä noita kaiuttimia voi pitää edes täysillä kun lähtee paljon ääntä.

kaverikin kun se osti uudet stereot niin kokeili liittää siihen neljät kaiuttimet lisää, sanoin sille että ei se saa sillä mitään muuta kuin enemmän ääntä mutta laatu ei parane miksikään.

saathan toki tehdä miten haluat tuossa, mutta esimerkiksi logitechilta saisi ihan hyvän 5.1 kaiutinjärjestelmän siihen satasen pintaan joka riittäisi varmasti sulle :p oon itse tässä ajatellut hankkia sellasta X-540 settiä mutta nyt ei ole rahaa ja on muuta osteltavaa niin jää varmaan myöhemmälle tuo hankinta...

8. _sebb_

_sebb_ Regular member

Trophy Points:
    28
    Juu ootte oikessa pitää vissiin myydä nää vanhat ja ostaa sellasen 5.1 kaiutin setin ..... :D Mutta eikö sellasia varten pitäis olla tietokoneessa parempi äänikortti ainaki jotain tällästä oon kuullu ...:F

Ja laittakaa lisää mielipiteitä mitä kannattais ostaa niin en olis ihan pihalla. laittakaa linkkejä kiitos :D

Last edited: Oct 7, 2007
  9. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Trophy Points:
    46
    Juu viisaampaa on ostaa se 5.1 setti. Äänikorttina riittää 5.1 yhteensopiva äänipiiri emolevyllä, joka löytyy kaikista uusista koneista.

Share This Page