Sattuipa tässä kerran, että menin K-osiolle ja sieltä yritin mennä musiikit-kansioon.Kuinka yllättäen kyseiseen kansioon oli käyttö estetty. Minulla on täydet oikeudet koneeseen ja mitään tuohon tarkoitettua softaa en ole käyttänyt. Edit: Käyttis on xp professional.
Tools --> folder options --> view välilehti otat raksin pois kohdasta use simple file sharing tai sitten siihen pitäisi laittaa raksi. jos otat pois niin silloin voit säätää kansion oikeusia kansion asetuksista välilehdestä security.
Oma tietokone > Työkalut > Kansion asetukset > Näytä > Käytä yksinker. tiedostonjakoa - Ota raksi pois Menet sitten tuon musiikkikansion Ominaisuudet > Suojaus ja katsot mitä oikeuksia/rajoituksia milläkin käyttäjällä on.
Menet sitten tuon musiikkikansion Ominaisuudet > Suojaus ja katsot mitä oikeuksia/rajoituksia milläkin käyttäjällä on. kävitkö tuolla muuttamassa asetuksia? ja mitä muutit?
Mene siellä suojaus-sivulla Lisäasetuksiin ja vaihda itsesi tuon kansion omistajaksi...siten voit säätää noita suojaus-asetuksia.
Mulla samanlaista onkelmaa.. Sitä jo tuossa aikasemmin yritin selvitellä mutta tuloksettomasti.. Ootko käyttäny avast virustorjuntaa ? Itse käytin ja kun sen poistin ni alko onkelma etten pääse muutamaan kansioon saatika sitten pystyis poistamaan niitä.