Tietokone mennee oudoksi..tai jotain.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by eLFFii, Jun 12, 2005.

  1. eLFFii

    eLFFii Guest

    mä oon oikeesti jo iha avuton. oon pari kolme päivää tapellu ensinnäkin messengerin asennuksen kanssa ja tuloksetta. sitte vielä tapahtu sillee mukavasti että kun meillä on XP tässä koneessa, sitten jokaisella perheenjäsenellä on omat tunnukset koneeseen. kaikkien muiden tunnukset toimii, mutta minulla itellä ei sitten toimi. mitkään kuvakkeet ei aukee ja en pääse internettiin jne. virustarkastuksen tein eräs päivä ja nyt ei pitäisi viruksia olla.

    oliko sen verran selvää että osaatte auttaa vai pitääkö suosiolla vielä kone jonnekkin huoltoon? :/
     
  2. Dwnldz_5

    Dwnldz_5 Active member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    1,866
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    68
    Voithan aina koittaa tehdä itsellesi uudet tunnukset, jos vanhoissa on jotain vikaa. Se onnistuu suunnilleen näin:

    Ohjauspaneeli >> Käyttäjät ja salasanat >> Lisää...
    Tai: Control Panel >> Users and Passwords >> Add...

    Ja siihen sitten tietosi. Luulisin että siitä eteen päin selviät ongelmitta.

    Jos et omalla tunnuksellasi voi tätä tehdä, kirjaudu jonkun muun tunnuksilla ja tee se sitä kautta.

    Huoltoon en veisi kun vasta viimehädässä, ne maksaa ihan liikaa (yleensä), ellei mene takuuseen.
     
  3. eLFFii

    eLFFii Guest

    kiitos kiitos :)
    kyllä minä eteenpäin selviän tuosta ongelmitta, toivotaan ainakin niin :D tästä rupean nyt taas värkkäileen ;) pysyhän kuulolla, kyselen lisää neuvoja jos on tarve :)
     

Share This Page