Tietokone pelaamiseen ja 3D animointiin n. 2000e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by finwest, Jul 26, 2012.

1. finwest

finwest Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs konetta pelaamiseen ja mm. Photoshopin ja Cinema 4D käyttöön. Budjetti on noin 2000e. Sitä voi kuitenkin nostaa vielä muutamalla sadalla jos siitä on suuri hyöty. Itse olen katellut esimerkiksi GTX 670 ja 680 näyttiksiä ja vertaillut 3770 ja 3930 prossuja. Mallina on ollut http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-MC3-NH-V2 . Itse en osaa kasata konetta joten mielellään ostaisin osat jimmssiltä ja antaa heidän kasata, tehdä bios-päivitykset, asentaa windowsin ja ajurit. Onko tuosta jimmsin pakettikoneesta mahdollisuuksia säästää että saisi hintaa tiputettua lähemmäs kahta tonnia? Ainakin SSD-tilaa ei tarvitsisi kuin 120 gigaa ja kovalevynkin koon voisi tiputtaa 1 teraan. Käyttikseksi windows 7.

Lisään vielä että kasauksen jne ei tarvitse mahtua tuohon 2000e budjettiin. Voi olla muualtakin kuin Jimmsiltä kunhan voivat kasata jne.

Last edited: Jul 27, 2012
  2. AkZuh

AkZuh Active member

Trophy Points:
    66
    Tuosta paketista voi säästää, esimeriksi pienentämällä SSDn 240Gb ->128Gb, käyttää vakio boxed cooleria ja vaihtaa bluray asema -> dvdrw.

3. finwest

finwest Member

Trophy Points:
    11
    Onko tuon coolerin vaihdosta vakioon haittaa? Ja jos SSDlle asentaa windowssin niin kuinka paljon sille voi vielä laittaa muuta? Kuinka paljon tilaa pitäisi jättää vapaaksi?

Share This Page