Tässä kun taas jää aikaa pelailuun 2v tauon jälkeen. olisi tarkoitus ostaa uusi pelikone max 1050€ itellä on jo näppäimistö, hiiri ja näyttö. En ole ajatellut kellottaa konetta ainakaan vielä myöskään en itse kokoaisi konetta kun en ole sitä ennen tehnyt. osat jotka haluaisin: intel core i5-750 ati radeon HD 5850 kotelon joka on hinta/laatusuhde hyvä ei väliä ulkonäöstä käyttöjärjestelmä windows 7 Kiitos jo etu käteen ehdotuksista.
Tossa olis yksi vaihtoehto, tosin menee inan budjettisi yli. Tosin setissä on markkinoiden tehokkain yhden gpu:n näytönohjain, ja prossussa riittää myös vääntöä. Jos haluat pudottaa budjettia niin näytönohjain vaihtoon, esimerkiksi mainitsemasi 5850 on myös kelpo kortti. Mutta tuolla budjetilla lähtisin tästä liikkeelle. Myös AMD:llä voisi olla tehokasta settiä tuohon hintaan tarjolla. Voin sellaisen kasata myös jos vain kiinnostusta on. Tämä on itse asiassa ensimmäinen Intel kokoonpano jonka itse kasaan, joten jos siinä on jotakin suurta ongelmaa, asiasta hieman enempi tietävät voi vaihtaa palikoita vielä.
En tietenkään pistä pahitteeksi AMD ehotuksiakaan ei noissa varmaan kauheasti eroja ole loppujen lopuksi.
Tässä olis prikullen saman hintainen AMD:n paketti kuin _kooman_ Intel. Saa tota hintaa kyllä pihistetty alaspäinkin vaihtamalla koteloa halvempaan ja emolevyäkin voi vaihtaa halvempaankin. Siis jos haluaa. Voi sinne vielä lisätä jonkun AM3 prossujäähynkin,niin jääähtyy normaalikelloilla vielä paremmin. Tosta puuttuu vielä käyttöjärjestelmä, mutta se saadaan kyllä mahtumaan sinun budjettiisi käyttämällä yllä mainittuja keinoja. EDIT: Kyllä sen Corsairin 550W vois tähän laittaa, mutta hinta nousee edelleen, ja täytyy pihistellä vielä lisää.
kyllä minä vaihtasin tuon virtalähteen Corsairin 550W lähteeksi. http://www.jimmspc.fi/tuote/CMPSU-550VXEU?t=false
Ajattelin jotain tällästä haluan tiätää olisko vielä mahdollista muutella jotain mutta pitää tuo hinta suunnillee tuossa 1050e tuntumassa ja onko nuo yhteensopivia http://img691.imageshack.us/i/97566819.png/
Hyvä paketti, sinuna vaihtaisin ton emolevyn vaan P7P55D LE tai P7P55D malliin, hintaa ei tule lisää kuin 4e/14e, parempia lankkuja kaikenkaikkiaan, tuossa LX mallissa ei edes kaikki emon konkat ole solidei vaan noit vanhoja peruskuriakin joukossa.
En nyt jaksanut pistää Corsua, kun sitä joka koneeseen ehdotetaan. Ei siinä mitään, hyvä merkki ja laite sekin. Ja onhan siinä pitkä takuukin. Itsellänikin on Corsairin poweri. Mutta pistin vaihtelun vuoksi Cougaria, koska ei ole laisinkaan huono vaihtoehto sekään. Jaksaa puskea tehoa, eikä varmasti leviä. Kuitenkin, et huonosti valitse, valitsit sitten kumman tahansa.