Ei ois kahta aihetta tartennut tehdä. Pysy kaukana pakettikoneista! EeroKakon ehdoitus 800€:n budjetti koneeseen. löytää täältä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/778325
Riittää hyvinkin, vaikkakin aika paska toi kone on... anna budjettisi niin joku osaava osaa kasata sulle paljon paremman koneen, ja voit ottaa vielä päälle kasaus-palvelun jos ei tee mieli ite kasata konetta
Halvemmalla saisit paremman osina. Kerro tarkka hinta, millä saisit, niin kootaan sinulle edullisemmin parempi.
nojoo kiitos mutta katsotaan mitä isäntä sanoo ku käydään tietokone kaupassa et onko siinä isompi riski mennä kone rikki?
kävin paikallisen kaupan sivuilla oli hintaa tolle pavilionille 799 mun tinkiää ku tunnetaa omistaja kait...
Ei ole jos kasautat koneen jossain liikkeessä, kannattaa tarkistaa että vastuu on liikkeellä jos joku menee rikki eikä sinulla.
Joo todellakin saat paremman ja reilusti laadukkaamman kasaamalla itte, tässä oma ehdotus: http://www.aijaa.com/v.php?i=4377927.jpg ,kaikkia osia varastossa. Niin ja tehosta: phenom II 955BE = intel c2q q9550 nVidia GTX275 = Ati radeon HD4890
Tässä onkin jo loistava ehdotus. Jos hinta liian paha, näytönohjaimen voi vaihtaa mm. HD4870:een, jolloin hinta laskee (pelitehotkin siinä kärsivät, mutta jos budjetti ei salli kalliimpaa, niin turha siitä on jankuttaa.), ja koneen teho/hinta -suhde on parempi, kuin aikaisemmin ehdottamallasi pakettikoneella. Eli Lapstoresta vain tilaamaan.
J00 okei kiitti osaisikko sanoo et toimisko sulla cs:s koneella?? siis de_dust2 toi sun allekirjotuksen perusteilla tässä kyselen.. Kiitos oikeesti paljon
Tarkoitatko minua? Itse en pelaa mitään cs:siä, mutta kylläpä voisin sanoa, että toimii oikein nätisti sorsa mun koneella
Koska paketti koneita ei voi kellotta ja välttämättä osia ei voi päivittää. Ja Koottuna saat koneen paljon halvemmalla ja paremman. noin 400-600e ni css toimii täydellisesti jos budjetti on 800 saat vielä 100x paremman koneen
Mutua. Hyvin kellottuu vanha Compaq. Prosessorin taajuus 3.5 Ghz ja alunperin 2.93 Ghz. Jäähdytystä joutui vähän parantaa.
mielestäni ne ei ole "suojattuja" vaan karsittuja, jos oikein ymmärsin? eli pakettikoneiden biosista on yleensä otettu pois kellotus ominaisuudet