Eli tässä olisi hieman erilainen ongelma, en löytänyt aikasempia kysymyksiä aiheesta... Tietokoneesta menevä tv-out menee scarttiin videoon. Siitä se pitäisi saada näkyviin tvssä jossa ei ole scarttia, eli ilmeisesti antennipiuhan kautta. Mutta ei vaan näy, missä vika olisi? Periaatteessahan se on mahdollista toteuttaa se näin, esim. eikös kopioitaessa videokasettia syötetä signaali scarttia pitkin toiseen nauhoittavaan videoon jossa on antennisignaali tvhen, ja kuva näkyy samalla tvssä. Idea sama mutta ekan "videon" signaali tulee vaan tietokoneesta.
sun pitää valita videoista Av-kanava ja telkkarista video kanava.. Mulla ainakin toimii ihan hyvin videoitten kautta.
Hmm, luulen ettei videostani sellaista löydy.. kaukosäädintä ei ole ja videossa ei ole nappia. Liittyykö Line/Signal nappi tähän miten? Pitää muuten kokeilla hieman uudemmalla videolla. Ja tv puoli, vanha luxor ja onko video vanhemmissa 0-kanava tai joku muu. Säädin on yksinkertainen, ei ole varsinaista nappia kuten uusissa on
Se taitaa vaihdella eri videoiden kesken aika paljon miten sisään tulo valitaan. Itselläni on nappi, jossa lukee yksinkertaisesti 'Input Select'. Yleensä taitaa olla 0-kanava, joskus olen törmännyt 10-kanavaan noita korjaillessani (siis televisioita).
unohtu sanoa vielä et jos videossa on useita scartteja niin kaikissa ei välttämättä ole In/Out vaan pelkkä Out (joku Sony oli tälläinen)