Moi! Kertokaahan vähän vinkkejä miten saan koneeni nopeemmaksi, suoritustehoa ylemmäs ilman uusia komppiksia.. Ei tää varsinaisesti ole ongelma, mut olis silti kiva jos olis hiukkasen nopeempi kone
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/282435 säädä jotain xp:hen(Oletan ,että sul on xp.)Jos sil sais jotai,vissii väärää infoo laitan sulle.
Joo kyl mulla XP on. Tietääks kukaan miten sen käynnistyksen yhteydessä tulevan "Windows XP..."-latausjutun saa pois näkyvistä?
Tapoja on monia mutta ehdottomasti helpoin on: Käynnistä-> Suorita-> msconfig-> BOOT.INI-välilehti-> täppi kohtaan /NOGUIBOOT-> Käytä-> Sulje-> Käynnistä uudelleen.
Tein itse tosta Mestauksen linkistä xp:n twiikkaus ohjeiden mukaisesti ja valitsin sieltä sopivat mun systeemiin. Eihän tää älyttömiä nopeuttanut, mutta kun poistaa kaiken turhan niin on suorituksessa eroa havaittavissa. Enpä ole vielä käynnistänyt konetta uudestaan, saa nähdä miten nopeasti käynnistyy. Ennen oli kaikki ylimääräiset eyecändit ja härpättimet päällä ja nyt ei mitään...
Tuohon System mechanic 6:seen sen verran et mul on siitä pro versio, Valittaa lhäes joka päivä, että mun koneen nopeus on tyydyttävä(fair). Vaikka korjaan sen nopeuden ja sitten päivitän "Speed" tilanteen, sitten näyttää "good". Hetken päästä se "good" muuttukin "fairiks" vaikka mitään ei tekis koneella.