Tietokoneen laajakaistan käyttäminen kännykällä Bluetoothin avulla?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by jansku136, Jul 29, 2009.

  1. jansku136

    jansku136 Regular member

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    442
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Meillä on ollut parisen vuotta käytössä Soneran 1mbs laajakaista ja minulla puhelimena toiminut W580i. Nyt siis olisi tarkoitus kytkeä puhelin ja kone toisiinsa Bluetoothilla ja selata koneen nettiä puhelimella. Haluaisin tehdä näin koska puhelimella netissä oleminen maksaa maltaita ja koneen netti on kuukausimaksullinen. BlueSoleil-bluetooth ohjelmassa ei ainakaan ollut näinpäin toimivaa kokoonpanoa, vaan toisin päin eli että koneella selataan puhelimen nettiä. Miten saisi toimimaan, vai onko tämä edes mahdollista SE:n W580i-puhelimella? Tiedän että tästä on keskusteltu täällä ennenkin, mutta en löytänyt mitään ratkaisevaa. Eli mitä tähän juttuun tarvitaan, ja onnistuuko tämä?


    -Kiitos =)
     
  2. muppis

    muppis Regular member

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    224
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    28
    Itse pähkäilin joskus vuosia sitten samaa ja silloin oli aika toivotonta, en tiedä mikä on maailman meno nykyään. Mutta kuitenkin tarvitset puhelimeen jonkin sortin ajurin/softan, jotta se ymmärtää yhdistää BT:n kautta. En tiedä miten koodarit on innostuneet tästä vaihtoehdosta, mutta esim. Nokian puhelimille löytyi joskus joku versio, mutten päässyt kokeilemaan kun luonnollisestikaan minulla ei ollut yhteensopiva puhelin.
     

Share This Page