Hei! Päivitin muutama päivä sitten Firefoxin uuteen versioon (Fx4) ja hienoltahan se näyttää Uutena ominaisuutena tuli näytönohjain kiihdytys, mutta koska minun tietokoneessani on ilmeisesti vanha näytönohajain niin en pääse tätä ominaisuutta hyödyntämään. Yritin ladata uutta näytönohjainta Intellin sivuilta, mutta se ei onnistunut. Kun yritin suorittaa asentamani ohjelman sain ilmoituksen, jossa kerrottiin, että näytönohjaimiani ei olla määritelty (tmv.) eikä sitä siksi voida päivittää. Etsin netistä tietoa ja yritin viisastuneena päivitää näytönohajaimeni Acerin sivujen kautta. Nyt ohjelma asentuikin, mutta ilmoittaa, että olen asentamassa vanhempaa versiota kuin se mikä minulla nyt on! Osaako joku auttaa tumpeloa päivittämään tietokoneensä näytönohjaimen? Alla tietokoneen tiedot (toivottavasti muistin kaiken oleellisen)! Acer ASPIRE 5732Z Windows 7 Home Premium x64 Intel Pentium Processor T4400 (2.2 GHz, 800 MHz FSB) Intel GMA 4500M Näytönsovitin: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family Ajureiden versio: 8.15.10.1892 Firefox pyytää päivittämään versioon 8.15.10.2202 tai uudempaan :/
Toihan on läppäri, joten unohda päivitykset tai ainakin näytönohjaimen päivitys. Korkeintaan keskusmuistia ja hitusen tehokkaamman prosessorin tuohon saisi, mutta ei mitään järkeä hinnan takia.
Haluat siis päivittää näyttikseen uudet ajurit? Menet valmistajan sivuille ja lataat näyttiksesi uusimman ajurin.