Jep, kyseisestä aiheesta on varmasti montakin ketjua. Mutten ainakaan itse löytänyt apua ongelmaani muiden aiheita selaillen. Eli: Minulla on mennyt jo reilun vuoden päivät suora piuha läppäristä televisioon, mutta eräänä aamuna herätessäni mitään ei enää tapahtunut. Läppäri ei toisinsanoen löydä tätä televisiota, kuva pysyy mustana vaikka mitä tekisin. Olen kyllä kokeillut eri hdmi-piuhalla, olen myös kokeillut eri portteja televisiosta mutta mikään ei auta. Mikäli pidän hdmi-johdon kiinni tietokoneessa käynnistäessäni tietokoneen, niin silloin kuva ilmestyy televisioonkin. Mutta muuta ei sitten tapahdukkaan, kuva jäätyy ja kone on pakko bootata suoraan virtakytkimestä. Varma en ole mutta mielestäni tämä sulkee pois senkin vaihtoehdon että läppärin hdmi portti olisi rikki? Näytönohjaimena palvelee: AMD Radeon HD 7670M 1GB, päivittelin myös catalyst centtereitä ja sieltä yritin saada hommaa toimimaan, mutta kun ei niin ei. Apua siis kaivataan nopeasti, ja ohjeet mahdollisimman maalaiskielellä niin menee laakista jakeluun Kiitos ja anteeksi!
Oletko koittanut laitteita ristiin jonkun toisen kanssa? Eli tuleeko telkkariin kuva HDMI:n kautta jostain toisesta laitteesta ja/tai näyttääkö läppäri kuvaa HDMI:n kautta johonkin toiseen laitteeseen?