Eli siis tarkotus olisi kone kasailla jo olisi jo setti katsottuna tilausta varten. Ensin tarkoitukseni oli tilata jimmsiltä, mutta aloin katselemaan että saksasta saisi havemmalla ja vielä tehokkaamilla osilla esim. phenom 965BE oli siellä halvempi kun jimmssillä 955BE. Joten mikä olisi luotettava paikka tilailla? Itse katselin sellaista paikkaa kuin mindfactory. Eli onko kokemukisia? Miten tilaus ja toimitus sujuu?
Muista noissa ulkomailta tilatuissa jutuissa on sitten takuu hommat hippasen verran hankalampia kuin suomesta ostetuissa, jos joku osa on esim rikki jo siinä vaiheessa kun se suomeen tulee ni se on ikävä sitten lähettää sinne saksan maalle takaisin ja venaa taas monta viikkoa että saa uuden. Tilaat vaan suomesta osat, ei se niin paljoaa tuu halvemmaks tilaa ulkomailta että omasta mielestä olis mitään järkeä, minkälaisella budjetilla oot liikkeellä ni katotaan mitä tulee maksamaan täällä suomen maalla ja mitä kaikkee sä siihen koneeseen tarviit.
Mindfactory lienee luotetuimpia saksalaisia puljuja. Muropaketista löydät ainakin kokemuksia kyseisestä kaupasta.
Muista sitten tilata kotelo suomesta, ettei tule kaksia postikuluja. Kannatta myös harkita prosessoriksi 1055T:tä, hintaa vain 165e.(mindfactory)
Katselin sitä itsekkin joo. Sen 1055T n voisi siihen ottaa. Sama setti ku jimssiltä tulee yli 100e halvemmaks mindfactorylta eli kyllä mä pidän tota kannattavana vaihtoehtona. Kotelon ja virtalähteen ajattelin suomesta ostaa. Tuo takuuhomma onkin ainoa mikä minua tässä mietityttää. Pystyykö takuuta hoitamaan suoraa maahantuojan kautta vai tarviiko tuote lähettää takaisin mindfactorylle? Mitä olen itse kuullut niin asiakaspalvelu on ainakin ollut hyvää
Älä nyt suotta virtalähdettä osta suomesta, äläkä ainakaan osta koteloa jossa on virtalähde. Koteloksi vaikka Fractal R3 99€ tai CM Scout 90€ esimerkiksi. Virturiksi joku hyvä Corsair 650W mindfactorystä.
Joo en mä aatellukkaa koteloa jossa on virtlahde valmiina ku useinha se virturi siinä on sarjaa kiinanpommi