tietokonesta telkkariin!

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by gohan_le, Jul 8, 2008.

1. gohan_le

gohan_le Member

Trophy Points:
    11
    hei minulla olis sellainen ongelma etten näe telkkarista mitään vaikka olen liittäny johdot tietokoneesta telkkariin... pitääkö se asentaa tietokonesta jtn tiettyä ohjelma tälläisen konen omistan acer aspire m1500 siinåä oli windows vista jo valmiina ja lcd tv 32lc56 merkki on lg kiitoksia vastauksista!

p.s tämä kyseinen sivusto ei auttanu minua http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 koska ATI CATALYSt asetukset on minulla suomeks ja vähän erilaisempi
    kiitoksia vastauksesta :) hyvää kesää kaikille!

2. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Last edited: Jul 10, 2008
  3. taaza

taaza Member

Trophy Points:
    16
    mulla on sellanen ongelma ,että kun olen kytkenyt telkan koneeseen ja tehnyt tarvittavat asennukset ja televisiosta näkyy kuva, mutta kuva on kauttaaltaan punainen mutta värin takaa näkyy kuitenkin työpöytä. koitin myös samaa toisessta telkkarissa jossa kuva oli jo paljon selkeämpi mutta kaikkialla oli sähkön sinisiä viivoja ,esim leffaa katsoessa jonkun tyypin ympärillä oli sitä sähköä, ja kuva oli vähän muutenkin sinertävä. kolmannessa televisiossa taas ei ollut värejä laintaan. mistäkönän moinen johtuu?

Share This Page