Uutta konetta olisin hommaamassa n. 1000-1200 euron budjetilla. Tuollaisen olen nyt alustavasti saanut aikaan. Mielipiteitä ja parannusehdotuksia kiinnostaisi kuulla asiantuntevimmilta ihmisiltä. Kiitos. - Ja väärälle alueellehan se näköjään meni. Siirretty oikealle alueelle. -Axu_
-Kovo äänekäs, jos ei häirihe OK. Itse ottaisin WD Bluen tilalle. -SSD:ksi vaihda Kingston HyperX 3k (tarjouksessa) -Sampan DVD asema halvempi -XFX550 törkeän kallis Jimmsillä -muistit halvemmaksi, jos mahdollista -emo näyttäis olevan aika peruslankku, kuitenkin ehkä kellotuslankkua suosittelisin 1155 kannalle. Tai sitten ootat kesään ja saat suoraan uudempaa kantaa.
Systemastore.fi Halvempi pakettihinta. Since when toi Caviar black on ollu äänekäs? itellä sama kovo ja ei mitään ongelmia F4 kotelossa.
Itse en vaihtaisi muuta kuin halvemmat muistit (8GB 1600MHz) ja emon. Olen kuullut noista GB:n emoista jotain virransyöttö ongelmia, mutta en tiedä varmaksi onko kyseisessä lankussa tuota ongelmaa. Ja mietin vain, että oliskohan tuolta Jimmsiltä tuo valkonen Samsungin DVD-asema siitimpi tuohon valkoseen Fractalin koppaan. Värit olis enemmän kohdallaan, vaikka luukun taakse jääkin piiloon.
Juu, itse kokosin tämännäköisen vastaavan setin. Systemastoresta osia vähän halvemmalla, mutta sieltä tulee 5e postikukut mukaan. Tällä hetkellä toi sun prosessoris i5-3570K on pelikäytössä tehokkaampi, mutta kesällä Inteliltä tulee uusi kanta eli ei välttämättä kannata nyt ottaa Intel -settiä. Lisäksi tää mun paketissa oleva prosessori toimii 8 ytimellä, ja siitä alkaa olemaan pelikäytössä koko hyöty irti vähän ajan kuluttua, kun uudet pelit alkavat tukea 8 ydintä. Esimerkiksi editointikäytössä tämä 8 ytiminen on jo nyt parempi. 109 € Emolevy Gigabyte GA-990XA-U3 - AMD 95€ Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows 7 Home Premium 64 Bit 205€ Prosessori AMD FX 8350 8-Core 48 € RAM Kingston 8GB HyperX 65 € Kiintolevy WD Caviar Blue 1TB SATA 7200RPM / 6 GB 20 € Levyasema Asus DRW-w 24X DVDRW Black Sata 80€ Virtalähde XFX PRO 650W Core Edition ATX 65€ Kotelo Antec One Mid Tower Gaming Case 95€ SSD Kingston 120GB SSDNOW V300 280 € Näytönohjain Geforce GTX 660 Ti 23 € Cooler Zalman CNPSSX Performan Intel / AMD 25e Cooler CM Hyper TX3 EVO 5 € Systemastoren postikulut Yhteensä 1130e
poweriks 550w malli,prossuks ottasin ennemmin 8320:sen,vain pienen kelloeron takia,ja cooleriin panostaisin enemmän,esim mugen3 pcgh:n