Tietotkoneen käyttö joka päiväsessä elämässä

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by power_age, May 6, 2009.

1. power_age

power_age Active member

Trophy Points:
    93
    No nii koitan nyt sanoaa asian ns.fiksusti.Elikä t.koneen käyttö j.pv.elämässä,on tää vaan selainen härveli,että eipä ole tainut tullut kiroiltua aikoihin tähän maliin.Kun olen tän kapistuksen hommannut,ja sekin oli kai kuin pakon sanelema juttu.Kysyin jotain esitteitä laiteista,joita olin hankkimassa niin ei ole netissä on kato sieltä.Hakujenkin käyttö on niin mahdottoman yksinkertaista,hakuaika joitan sekunin satasia ja 2000 000 tulosta,kyllä on yksinkertaista.Jos taas et tiedä,millä hienolla nimellä tuotetta nykyisin kutsutaan,et löydä mitään.No kun koitan sitten talentaa joitain dvd ohjelmia,leffoja ei onnistu kaikkea mukavaa valikkoa ja ohjetta,ohjelmaa löytyy lataa sitä lataa tätä.Osta sitä osta tätä,juu haluatko ostaa vokaalin.P... ostos kerta kaikiaan,ei saa tuotua turhatumista esille tässä milään.Kun vielä lukee noita juttuja,esim.digivirittemestä siihen tarvitaan taas joku,lisäohjelma että saa senkin kokkareen toimimaan,eikä sekään maksa kun taas sen 15€ lisää siihen n.50-150€.Selaista tusta on koko touhu,etten voi paremmin sanoa.Pitäis vaan käydä kurseja,istua päivät päästä tän rakkineen edessä ja kiroilla ja olla pahemalla tuulella koko ajan.Arvostelu *****täydet viisitähteä jos tahdot kiroilla,ja olla todella ärsyytyneellä tuulella,tuntea itsesi oiken kunnolla linsiin viilatuksi.Osta tietokone siihen menee taas muhkeat summat rahaakin.

2. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    Hieno homma.Itse ainakin tarviin konetta joka päivä niin töissä kuin kotonakin.Töissä varsinkin kone on se tärkein työväline ja ei sitä kotonakaan kauaa ilman tietokonetta olisi.Ei nykyään enää tule niin paljoa kirottua tietokoneita,toista se oli 9x-sarjan windowsien aikakaudella.Onhan se tuo tietotekniikka vähän sellaista että jos et ole asialle kunnolla vihkiytynyt niin helposti menee sormi suuhun.btw välilyönnit lauseiden välillä olisi kova sana.

Share This Page